Fontos változásról döntött a Zalando: minden vásárlót érint a divat webáruház átalakulása

Pénzcentrum2024. március 13. 12:45

A Zalando két fő, a Business-to-Consumer (B2C) és Business-to-Business (B2B) szegmensre fókuszálva fejleszti tovább piaci stratégiáját - közölte a cég friss közleményében. Az európai divat webáruház vezetősége szerint ez a modell lehetővé teszi a vállalat számára, hogy bővítse piaci lefedettségét, illetve elmélyítse ügyfél- és partnerkapcsolatait.

Fontos változásról döntött a Zalando, amely a B2C területen már sikerrel bizonyított, hiszen a vállalat közleménye szerint a webáruház kiemelt életstílus-ajánlatokat és inspirálóbb vásárlói élményt nyújt ügyfeleinek, mint a versenytársak. Az ús stratégia szerint a divatmulti a B2B szegmensben is megvetné a lábát, ezért erőteljes építkezésbe kezdenek, amely érinti a vállalat logosztikai infrastruktúráját és a szoftverfejlesztést is.

Mint fogalmaznak, a Zalando új logisztikai infrastruktúrájának, szoftverfejlesztéseinek és szolgáltatásainak megnyitásával a B2B szegmensben kulcsfontosságú támogatójává válhat a márkáknak és a kiskereskedőknek, a platformon kívül és belül egyaránt. Az új stratégia 2028-ig határozza meg a vállalat növekedését, célkitűzései magukban foglalják az éves árbevétel 5-10%-os növekedési ütemét, valamint egy 6-8%-os korrigált eredményt (EBIT - kamat és nyereségadó-ráfordítások levonása előtti eredmény) árrést.

A közleményben kiemelik, hogy a B2B oldalon a ZEOS üzletág segítségével a Zalando kulcsszerepet játszik az európai divat- és életmód-ipar alakításában. "A vállalat logisztikai hálózatának, technológiai platformjának és Tradebyte képességeinek köszönhetően próbálja leküzdeni az e-kereskedelem határait" - fogalmaznak. A közleményben az éves eredményekre is kitérnek: e szerint 2023-ban a Zalando-nak sikerült teljesítenie pénzügyi előrejelzéseit, stabilizálta árbevételét, miközben jelentősen növelte korrigált az adózás előtti eredményt.

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

A partnerekkel való együttműködés erősítése mellett a vállalat továbbra is a nyereségesség növelésére fókuszál. A vállalat tervei szerint 2024-ben is nő a nyereségességük, befektetéseiktől a jövőben további növekedést várnak

- zárul a Zalando bejelentése.

Címkék:
vállalkozás, webshop, e-kereskedelem, divat, életmód, fast fashion, zalando,