Itt a vége: utolsó katalógusát adta ki a magyarok kedvelt barkácsboltja

Pénzcentrum2022. augusztus 12. 08:46

Az OBI meghozta a döntést, ami Nyugat-Európában már trendnek számít ugyan, de a magyar üzletek között még egyedi döntés. Nem nyomtatnak többé akciós újságot.

Az utolsó katalógusokat dobták be a postaládába, többet nem ad ki nyomtatott prospektusokat az OBI. A barkácsáruház a következő okokkal magyarázta a döntését, hogy a hód igényt tart az összes fára, a személyre szóló tanácsokat nem lehet mind kinyomtatni, az egy katalógus nem tud mindent megmutatni, illetve mert a nagy projektekhez az anyagigénye is nagyobb. A viccesre vett kommunikáció mellett a döntés valódi oka vélhetően az elszálló papírárakban és nyomdaköltségekben keresendő.

Loading...

 

Címkék:
facebook, digitális átállás, obi, kommunikáció, akciós újság, átállás, papír,