Valósággal megrohanták a magyarok az áruházakat: mit kerestek?

HelloVidék2020. július 29. 08:15

Számos offline vállalkozásnak, mely eddig elzárkózott az online tértől, a járvány berobbanása után a túlélés egyedüli lehetőségét jelentette az internetes kereskedelem - írja a HelloVidék.

A webáruházak 42 százalékának ának nőtt meg a forgalma, ebből a TOP 3 győztes a gyógyászati segéd és orvostechnikai eszközök, sport és szabadidő, valamint az építkezés, kert és barkács termékeket forgalmazók - derült ki egy friss kutatásból.

Az első kategória kicsit magától értetődő, a második és harmadik kategóriának az okait a karanténban kereshetjük. Az emberek otthon maradtak és elkezdtek olyan dolgokkal foglalkozni, amiket korábban halogattak (kertrendezés, barkács munkák). Mivel az edzőtermek bezártak, kirándulási lehetőségek korlátozottak voltak, így otthon végezhető sportolási és szabadidős tevékenységekhez rendeltek eszközöket

- fogalmazott Kulcsár István Róbert, a webshop készítéssel foglalkozó Shoprenter alapító-tulajdonosa és vezető tanácsadója. A megkérdezett shopok üzemeltetőinél a rendelések átlagos kosárértéke 23712 Ft volt. Az is nyilvánvalóvá vált, hogy a vásárlók kedvelik az online bankkártyás fizetést, de még mindig jobban szeretik az utánvétes fizetési módot.

Ha érdekel a teljes cikk, a HelloVidék oldalán elolvashatod. KATT!

Címkék:
vásárlás, otthon, webshop, járvány, karantén,