Filléres kedvencüktől búcsúzhatnak a Tesco vásárlói

Pénzcentrum2019. április 18. 15:00

2018-banközel 114 millió darab tojást értékesített a Tesco Magyarországon. A kínálatban többféle méret és típus is megtalálható, amelyek közel 90 százaléka magyar termelőtől származik. Az áruházlánc számára nemcsak a tojás származási helye fontos, hanem az is, hogy milyen tartási körülmények közül érkezik. Ezért vállalták, hogy 2025-től közép-európai szinten, így Magyarországon is, csak szabad-, ökológiai-, mélyalmos- és egyéb alternatív tartásból származó tojást értékesítenek.

Hetente átlagosan kb. 170 ezer db tojás fogy a Tescóban, de ez a szám a többszörösére nő a húsvéti és karácsonyi időszakban. Ahhoz, hogy az áruházlánc megfelelően ki tudja szolgálni a vásárlói igényeket, illetve széles választékot nyújthasson, megbízható partnerekre van szükség. A Fuchs Tojás Kft. már 15 éve szállít magas minőségű, mélyalmos tartásból származó tojást az áruházakba. A Veszprém megyei vállalkozás éves szinten kb. 70 millió tojást bocsát ki, melynek mintegy 85 százalékát ide szállítja.

A másfél évtizedes együttműködés alatt több mint duplájára tudtuk növelni az állatállományunkat, így mára már kb. 150 ezer madár él a tojó és előnevelő telepeinken, partnerünk pedig ösztönöz minket arra, hogy nyissunk az állatbarát tartási módok felé.

- mondta Fuchs Zsolt, a kft. vezetője. Az áruházlánc polcain egyre nagyobb mennyiségben megtalálhatóak szabadtartásból, mélyalmos és ökológiai tartásból származó tojások. A megfelelő választáshoz a vásárlókat segíti a tojásokon található, jogszabály által előírt 11 jegyű kód. Ebből kiderül, hogy az adott tojás milyen tartásból, melyik országból, azon belül is melyik telephelyről származik. 

A vásárlóink részéről egyre nagyobb a nyitottság a különböző alternatív tartásból származó tojások iránt, bíznak abban, hogy vállalásával egyre több vásárlót ösztönöz majd arra, hogy olyan termékeket válasszanak, amelyek fenntarthatóbb működésből származnak.

Címkék:
vásárlás, Tesco, tojás, tyúk, mélytartás,