Pénzcentrum • 2017. július 12. 12:00
Az OTP Bank honlapján megjelent egy hír, miszerint leállt a bank webshop szolgáltatása, melyet kereskedelmi partnerei részére tart fenn. Mindeközben gond van egy óbudai postahivatalban is, ahol nem fogadták el egy olvasónk bankkártyáját. Vizsgáljuk, hogy van-e összefüggés.
Az OTP-től azt a tájékoztatást kaptuk, hogy már megfelelően működik a kártyaelfogadási és a webshop rendszer is.
A délelőtt folyamán voltak akadozások a kártyaelfogadási rendszerben, ezek érintették a Simple applikációt is. A partnerek számára fenntartott webshop alkalmazást koradélután állították helyre.
A hibáért ügyfeleik elnézését kérik.
Az OTP Bank honlapján a következő üzenet jelent meg:
Ezen felül az OTP Simple alkalmazásban is ez a hiba fogadta a felhasználókat:
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Gondok a Postán is
Mindeközben egy olvasónk jelezte, hogy nem fogadták el a bankkártyáját egy óbudai postahivatalban, ahol arról tájékoztatták, hogy a teljes Posta-hálózatban szünetel a bankkártya-elfogadás.
Megkerestük az OTP Bankot és a Postát is az üggyel kapcsolatban, amint válaszolnak, frissítjük a cikket.