Pénzcentrum • 2017. június 16. 13:00
Az év közepéig kéne a mobilszolgáltatóknak elvégezni a feltöltőkártyás ügyfelek azonosítását, ám a Vodafone és a Telenor szerint ez nem fog menni. A cégek a Belügyminisztériumra mutogatnak.
A Belügyminisztérium által üzemeltetett, adatellenőrzésre szolgáló rendszer elmúlt hónapokban tapasztalt gyakori hibái és leállásai miatt a Vodafone Magyarország kétségesnek tartja, hogy az összes adategyeztetést sikerül elvégezni június 30-ig. A cég az ügyfelek érdekeit szem előtt tartó és a szolgáltatók számára is biztonságos határidőnek 2017. év végét tartja. A vállalat erre vonatkozóan több alkalommal tett már javaslatot, azonban ezeket eddig nem vették figyelembe - írja közleményében a telekommunikációs vállalat.
A Telenor az MTI érdeklődésére szintén azt közölte, hogy többször jelezték már hivatalosan az igényüket a határidő hosszabbítására, folyamatosan egyeztetnek a hírközlési hatóság és a Belügyminisztérium képviselőivel, rendszeresen adnak visszajelzést az adategyeztetés menetéről. A társaság szerint nagyon rövid a törvényben meghatározott határidő és esetenként akadozik a Belügyminisztérium központi adatbázisa, ahol az adatokat le kell ellenőrizni, ezért előfordulhat hosszabb ügyintézés. Hozzátették, hogy a társaság októberig vagy legalább szeptemberig javasolna hosszabbítást.
KATTINTS! Ezzel a pofátlan trükkel nyúlják le az adataid, ha feltöltőkártyás vagy
Az esetleges visszaélések megelőzése érdekében a Vodafone felhívta ügyfelei figyelmét, hogy a kártyák beazonosítása miatt kizárólag az alábbi négy telefonszámról indítanak adategyeztető hívást:
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- +36 70 700 1270
- +36 70 440 4484
- +36 70 440 4461
- +36 70 440 4471
Amennyiben más számról érkezik megkeresés, azt kéri a Vodafone, hogy egyetlen ügyfelük se adja meg személyes adatait, hanem azonnal szakítsa meg a hívást.