Pénzcentrum • 2017. június 16. 13:00
Az év közepéig kéne a mobilszolgáltatóknak elvégezni a feltöltőkártyás ügyfelek azonosítását, ám a Vodafone és a Telenor szerint ez nem fog menni. A cégek a Belügyminisztériumra mutogatnak.
A Belügyminisztérium által üzemeltetett, adatellenőrzésre szolgáló rendszer elmúlt hónapokban tapasztalt gyakori hibái és leállásai miatt a Vodafone Magyarország kétségesnek tartja, hogy az összes adategyeztetést sikerül elvégezni június 30-ig. A cég az ügyfelek érdekeit szem előtt tartó és a szolgáltatók számára is biztonságos határidőnek 2017. év végét tartja. A vállalat erre vonatkozóan több alkalommal tett már javaslatot, azonban ezeket eddig nem vették figyelembe - írja közleményében a telekommunikációs vállalat.
A Telenor az MTI érdeklődésére szintén azt közölte, hogy többször jelezték már hivatalosan az igényüket a határidő hosszabbítására, folyamatosan egyeztetnek a hírközlési hatóság és a Belügyminisztérium képviselőivel, rendszeresen adnak visszajelzést az adategyeztetés menetéről. A társaság szerint nagyon rövid a törvényben meghatározott határidő és esetenként akadozik a Belügyminisztérium központi adatbázisa, ahol az adatokat le kell ellenőrizni, ezért előfordulhat hosszabb ügyintézés. Hozzátették, hogy a társaság októberig vagy legalább szeptemberig javasolna hosszabbítást.
KATTINTS! Ezzel a pofátlan trükkel nyúlják le az adataid, ha feltöltőkártyás vagy
Az esetleges visszaélések megelőzése érdekében a Vodafone felhívta ügyfelei figyelmét, hogy a kártyák beazonosítása miatt kizárólag az alábbi négy telefonszámról indítanak adategyeztető hívást:
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- +36 70 700 1270
- +36 70 440 4484
- +36 70 440 4461
- +36 70 440 4471
Amennyiben más számról érkezik megkeresés, azt kéri a Vodafone, hogy egyetlen ügyfelük se adja meg személyes adatait, hanem azonnal szakítsa meg a hívást.