Ezt te sem gondoltad volna: melyik lesz az év boltja?

Pénzcentrum2016. szeptember 13. 20:05

Idén először adják át a BrandExcellence díjat a legjobb márkanevek képviselőinek a BrandFestivalon. A kitüntetéssel a márkaépítési munkát jutalmazza a zsűri.

Új szokást teremtve, idén először adják át a BrandExcellence díjat,ami ezentúl minden évben kiosztásra kerül majd, amely az elmúlt két év legkiválóbb márkaépítés teljesítményét elismerő kitüntetés. Objektív mérőszámok alapján ismeri el egy-egy brandnél a marketing hozzáadott értékét valamint az ezzel szorosan összefüggő piaci növekedést. A szakmai zsűri célja az volt, hogy egy objektív és demokratikus elvek mentén működő márkaépítési díjat hozzon létre és adjon át minden évben. Idén az FMCG szektor szereplői közül kerül ki a győztes brand.

Az október 27-28 között, immáron 16. alkalommal megrendezendő BrandFestivalon a kiváló márkaépítési munkát díjazzák, ennek célja az elismerés mellett a tudatos márkaépítés elismerése, melynek hátterében a "kiválóság" fogalmánk legfrissebb értelmezése áll. Egy olyan szakmai díj, amely a fogyasztói véleményt és a piaci eredményességet tekinti elsődlegesnek.

Az értékelés első lépésként egy több száz FMCG márkát tartalmazó listából a GFK 100 fős ismertség-kedveltség mérésből a BrandExcellence kutatócsoport választja ki a szektor Top100 márkáját. A végeredménynél a lista TOP 5 márkájának eredményeit az elmúlt évek marketing teljesítményeivel súlyozza a szakmai zsűri. Minden esteben az adott iparág ágazati indexeihez viszonyítják a teljesítményt, amely így objektíven összehasonlíthatóvá válik.

Címkék:
vásárlás, bolt, kiskereskedelem, brandfestival,