Pénzcentrum • 2015. június 18. 16:27
Meglepő tömegjelenet alakult ki az egyik brit Tesco Extra áruházban: a vásárlók annyira megörültek a gigaakciónak, hogy kicsiarakást játszottak a hentes-pultnál. Ha nem is mindennaposak, de idehaza is előfordult már hasonló eset - ráadásul jönnek a nagy nyári leárazások.
Elszabadult a pokol egy northamptoni Tesco Extrában, miután dulakodásig fajult az áruház hagyományos esti húsakciója. A Daily Mail beszámolója szerint a tömegjelenet mindennaposnak tekinthető, az esti általános leárazást gyakorlatilag már falkában várják az árérzékeny vásárlók. Az esetről ezúttal videofelvétel is készült.
- mondták a vásárlók, akik szerint félő volt, hogy valaki megsérül.
Itthon is az ár az úr!
Kutatásokból tudjuk, hogy a magyar vásárlók is kimondottan árérzékenyek; a leértékelésekkel hatásosan be lehet csalogatni őket a boltokba:
Nem véletlen tehát, hogy a klasszikus leárazási időszakokon (karácsony utáni, nyári szezonális akciók) túl is keresik a boltok az alkalmat arra, hogy kedvezményekkel csábítsák be a vevőket.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Idén például meglepően korán kezdődtek itthon a nagy nyári akciók; már múlt hét elején lehetett látni a leárazást jelző "SALE" feliratokat a kirakatokban. Szakértők szerint ugyanakkor az igazi hullám csak június második felében várható, és várhatóan a ruházati boltokban lesznek a legszembetűnőbbek az akciók.
FRISS! Így trükköznek a plázákban: elindultak a nyári leárazások
Ha idehaza nem is mindennaposak a bolti tömegjelenetek, azért nem egyszer fordult már elő, hogy a magyar vásárlók egymást taposták az akciós termékekért. Legutóbb például az Extreme Digital karácsonyi akciója sült el balul, de szerencsére akkor csak virtuálisan alakult ki tömegjelenet.