Pénzcentrum • 2014. október 7. 15:20
Érdekes ajánlattal rukkolt elő a Tesco és a Tesco Mobile: a mobilszolgáltató ügyfelei ingyenes beszélgetést kapnak havi bevásárlásaik után. 30 ezer forintos vásárlásért 30 perc ingyenes beszélgetés... az áruházlánc szerint ez átalakíthatja a feltöltős kártyák piacát.
Új ajánlatot jelentett be kedden a Tesco Mobile: ingyenes perceket kínál minden Tesco Clubcard kártyatulajdonos számára bevásárlásaik után. Magyarországon jelenleg 2 millió vásárló rendelkezik Clubcard kártyával, és az ő bevásárlásaik jelentik a Tesco 700 milliárd forintot meghaladó éves forgalmának több mint felét, az új ajánlattal évente több százmillió ingyenes mobilperc válik elérhetővé - tájékoztatta a Pénzcentrumot a mobilszolgáltató.
Várakozásaik szerint az új lehetőség komolyan befolyásolja majd a hazai feltöltőkártyás piacot, sőt, akár a számlás előfizetéssel rendelkezők számára is valós alternatívát jelenthet.
A részletekről annyit tudni, hogy
A Tesco Mobile szerint ez sok mobilozó számára teljesen eltünteti a havi hívásköltséget, míg a többet telefonáló ügyfelek esetében is ezer-kétezer forintos költségcsökkenést jelent.
Mint megtudtuk, leginkább azok jelentik a célcsoportot, akik havi nagybevásárlásaikat a Tescoban intézik, és nem telefonálnak túl sokat. A rendszer fontos eleme, hogy odaadhatjuk vásárlásaink után kapott perceinket például a jóval kevesebbet beszélő nagymamának.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Ráadásul azt se felejtsük el, hogy jellemzően a kispénzű ügyfelek választják a feltöltős kártyákat, azok, tehát például azok, akik a hipermarketekben sem költenek sokat.
Mindenesetre kíváncsian várjuk, milyen távlati eredményeket hoz az akció.