Érdekes lépés a magyar közlekedési vállalattól

Pénzcentrum2011. augusztus 31. 12:03

Az Orangeways busztársaság saját neve alatt futó energiaitalt dob piacra - írja a Népszabadság.

A lap szerint a vállalat vezetői már megegyeztek hazai és külföldi viszonteladókkal, így a cég termékei már a napokban megjelennek több meghatározó kereskedelmi láncban.

Kovács Miklós, az Orangeways Zrt. vezérigazgatója a Népszabadságnak elmondta: a chipsadó miatt várható többletterhek ugyan vélhetően megnehezítik a helyzetüket, ennek ellenére nincs lehetőségük arra, hogy ezeket áthárítsák a fogyasztóikra.

Stratégiai döntés volt, hogy új területen jelenjenek meg, ezzel erősítve az Orangeways márkát.

Mint arról korábban beszáámoltunk, a szeptembertől érvényes termékadó mértéke energiaitaloknál 250 forint literenként. Az adót a terméket belföldön első alkalommal értékesítő személynek vagy szervezetnek, vagyis a termék gyártójának, külföldi termék esetén pedig az azt belföldön elsőként értékesítőnek kell megfizetnie.

Címkék: