Így népszerűsíti a maszkviselést a magyar bank: a Decathlon és a Vodafone is csatlakozott

Pénzcentrum2020. október 12. 12:29

A maszkhordás életet menthet! A CIB Bank kezdeményezésével az Aegon, a Decathlon, a Gaál Autóház, a McDonald’s Étterem Kecskemét (Peki Restaurant Kft.), a PwC Magyarország, az Uniomedia és a Vodafone Magyarország közösen hívják fel a figyelmet a maszkhordás fontosságára a járványhelyzetben. 

A közös kiálláshoz más vállalatok és magánszemélyek is csatlakozhatnak azzal, ha a Facebook profilképükhöz hozzáadják a maszkhordást jelképező keretet, amely megtalálható a kezdeményezésről beszámoló Facebook-posztban. A közös kiállás célja a világjárvány terjedésének csökkentése. 2020 októberére már széleskörű konszenzus alakult ki, hogy a koronavírus-járvány elleni védekezés egyik legfontosabb eleme - a védőtávolság megtartása és a rendszeres alapos kézmosás mellett - a száj és az orr eltakarása.

https://www.facebook.com/with.cib.hu/posts/3142585762520494

 Az akcióban résztvevő vállalatok munkatársai is maszkban dolgoznak, és szeretnék mindenki figyelmét felhívni a maszkviselés fontosságára. A csatlakozók arra is fel kívánják hívni a figyelmet, hogy a jelenlegi helyzetben még a korábbinál is fontosabb az összefogás, hiszen a járvány terjedésének megállítása közös felelősségünk - írták közleményükben.

Címkék:
vállalkozás, vállalat, maszk, pwc, szájmaszk, arcmaszk, maszkviselés, mcdonald's magyarország, pwc magyarország,