Az élelmes budapestiek már csak így tömegközlekednek: rájöttek valamire?

MTI2022. március 18. 19:01

Már több mint félmillióan használják a február közepén indult BudapestGO alkalmazást, amellyel utazást lehet tervezni, jegyet lehet vásárolni, és az aktuális forgalmi helyzetről is tájékozódni lehet - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) pénteken az MTI-vel.

A BKK közleménye szerint az első hónap statisztikája alapján egyértelmű favorit lett a digitális vonaljegy, emellett az időalapú termékeket is több ezren kipróbálták már.

A BudapestGO felhasználóinak száma napról napra növekszik, március 17-én már a félmilliót is átlépte. A fővárosban közlekedők eddig körülbelül 1,5 millió útvonalat, azaz 12 millió kilométernyi utazást terveztek meg az új alkalmazással, az utazások átlagosan 31 perc hosszúságúak voltak - olvasható. Mint rámutattak, ma már vonaljegyet és időalapú jegyeket is vásárolhat az, aki telepíti telefonjára az alkalmazást.

A BKK ügyfelei egy hónap alatt 140 ezernél is több jegyet és bérletet vettek az új applikációban. Az egyik legnépszerűbb termék továbbra is a digitális vonaljegy, amiből összesen 90 ezer darabot váltottak az elmúlt hetekben, emellett több mint 10 ezerszer használták a márciusban debütáló 30 és 90 perces időalapú jegyeket is. Csaknem ezer ügyfél bekapcsolta a bérletmegújítás-funkciót, ezért nekik nem kell aggódniuk, hogy elfelejtik megvásárolni az új bérletüket, hiszen azt automatikusan megújítja a rendszer - írta a BKK.

Címkék:
bkk, Budapest, budapesti tömegközlekedés, bkk mobiljegy, bkkinfo,