Megszólalt a Vodafone a szolgáltatáskiesésről: ez okozta a fennakadásokat országszerte

Pénzcentrum2024. január 2. 13:50

Egész délelőtt több Vodafone-os ügyfél is kimaradásokat tapasztalhatott, aminek az oka egy áramszünet volt az egyik szerverközpontban.

A Vodafone Magyarország ügyfelei január 2-án délelőtt rövid kimaradást tapasztalhattak a szolgáltatások működésében. A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek. A szolgáltató munkatársai a hibát elhárították, így a mobilszolgáltatások ismét zavartalanul működnek.

Előfordulhat azonban, hogy néhány mobilkészülék automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz. Ezekben az esetekben egyszerű megoldás lehet a készülék újraindítása, vagy repülőgép üzemmódba váltása, majd visszaállítása, amely megoldja a problémát.

Jelenleg a Vodafone ügyfélszolgálata túlterhelt, ezért a szolgáltató kéri az ügyfeleit, hogy az esetleges teendőkkel kapcsolatban a Vodafone Magyarország Facebook oldalát látogassák meg, ahol további információkat találnak. A közleményt követően a Facebookon is megszólalt a cég:

Loading...
Címkék:
tech, Vodafone, magyarország, áramszünet, ügyfél, szolgáltató, szolgáltatás, vodafone mobil, szolgáltatások,