Leállás a magyar banknál: mi lesz az ügyfelekkel?

Pénzcentrum2018. március 12. 12:00

Egy olvasónk beszámolója szerint nem tud belépni sem a CIB Bank mobilbankjába, sem netbankjába. A bank megerősítette, hogy probléma van.

FRISSÍTÉS 12:51

A CIB Bank azt közölte a Pénzcentrummal, hogy a hibát elhárították, a mobilalkalmazás és az O-key Token ismét zavartalanul használható. Még egyszer elnézést kértek ügyfeleiktől az okozott kellemetlenség miatt.

FRISSÍTÉS 12:24

A CIB reagált megkeresésünkre, válaszukat változtatás nélkül közöljük. 

"Jelenleg a CIB Bank mobilalkalmazás, valamint az alkalmazásba építtet O-Key Token technikai okból nem elérhető, a hiba javítása folyamatban van. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk ügyfeleinktől, és köszönjük türelmüket."

Egy olvasónk 11:40-kor jelezte a Pénzcentrumnak, hogy 

gond van a CIB-nél. Nem működik a pénzintézet mobilapplikációja, az azonosítási folyamat mobilos érintettsége miatt pedig a netbankjába sem tud belépni.

Rákérdeztünk a banknál, hogy mi lehet a hiba oka, milyen rendszereket érint és várhatóan mikor állnak helyre az online szolgáltatások, amint válaszolnak, frissítjük a cikket.

Címkék:
vásárlás, mobilbank, netbank, fizetés, bank, megtakarítás, mobilapp,