Órákon át állt az OTP rendszere

Pénzcentrum2014. augusztus 27. 11:02

Leállt az OTPdirekt rendszere szerda délelőtt - értesült a Pénzcentrum. A problémát kora délutánra orvosolták.

FRISS! Ismét működik az OTP netbankja, kora délutántól újra elérhetők az OTPdirekt szolgáltatások (internetbank, SmartBank, internetes fizetőfelület, call center).


Az OTP Bank honlapjának szerda délelőtti tájékoztatása szerint az alábbi OTPdirekt szolgáltatásokat nem lehet elérni:

  • internetbank
  • telefonos ügyintézők
  • SmartBank (okostelefonos alkalmazás)


A Pénzcentrumot az OTP az alábbiakról tájékoztatta:

Az OTPdirekt szolgáltatásait érintő technikai probléma miatt a következő szolgáltatások jelenleg nem elérhetőek: OTPdirekt internetes és telefonos ügyintézői szolgáltatás, SmartBank, internetes fizetőfelület. Kollegáink dolgoznak a hiba elhárításán, amint ez megtörténik, arról Facebook oldalunkon azonnal tájékoztatjuk ügyfeleinket. Az okozott kellemetlenségekért ügyfeleink elnézését kérjük. A probléma megoldásáig átutalást az Információs Call Centeren keresztül kezdeményezhetnek ügyfeleink a megfelelő azonosítást követően a + 36 1/20/30/70 3 666 388-as telefonszámon.

 

Csak személyesen

A fenti felsorolásból következik, hogy az ügyfelek csak személyesen, a bankfiókban tudnak ügyet intézni - de egyelőre az is kérdéses, hogy a fiókok milyen szolgáltatást tudnak nyújtani egy ilyen leállás alatt.

NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!

Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

Hasonló, a netbank ÉS a call center egyidejű leállására, különösen egy ilyen nagy banknál nem volt példa az elmúlt időszakban.


A Pénzcentrum információi szerint órák óta elérhetetlenek a szolgáltatások. Fél 12-kor azt tapasztaltuk, hogy a netbanki oldalon meg sem jelenik a belépéshez szükséges felület, a telefonos ügyfélszolgálat egy kicsöngés után foglaltat jelez, a SmartBank-nál sem lehet továbbjutni a kezdőfelületről.


Cikkünk folyamatosan frissül.

Címkék:
netbank, megtakarítás, otp,