HelloVidék • 2020. március 28. 11:01
Külön idősávot biztosít a személyes ügyintézésre a Takarékbank a 65 évnél idősebbeknek. Arra kérik őket, hogy a reggeli nyitástól 10 óráig keressék fel szükség esetén a fiókokat, míg a többi korcsoport csak 10 óra után. Az ország messze a legnagyobb fiókhálózatát működtető pénzintézet ezzel is hozzájárul a járvány terjedésének lassításához és a veszélyeztetett korosztályok védelméhez.
A szombattól életbe lépő kijárási korlátozásokkal összhangban a Takarékbank hétfőtől elkülönítve szolgálja ki bankfiókjaiban a 65. életévüket betöltött ügyfeleit és a fiatalabb korcsoportokba tartozókat.
A pénzintézet arra kéri a 65 évesnél idősebbeket, hogy amennyiben mindenképpen szükséges a személyes ügyintézés, úgy a reggeli nyitás és délelőtt 10 óra között keressék fel a fiókot. A fiatalabb korosztályoknak ugyanakkor azt javasolják, hogy csak 10 óra után menjenek bankfiókba.
A kormányrendelet értelmében az élelmiszerüzletekben, drogériákban piacokon és patikákban kell délelőtt külön kiszolgálni a 65 év felettieket, a Takarékbank ehhez az egészségvédelmi intézkedéshez önként csatlakozott.
A pénzintézet azért a reggeli idősávot jelölte ki a veszélyeztetett korosztályoknak, mert a fiókokat zárás után naponta fertőtlenítik, így a reggeli időszakban tudják leginkább óvni az idősebb korosztály egészségét.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Takarékbank ugyanakkor minden ügyfelének azt tanácsolja, hogy saját egészsége és a vírus gyors terjedésének megakadályozása érdekében, aki csak teheti, kerülje a fióki, személyes ügyintézést, és éljen a telefonos vagy internetes ügyintézés lehetőségével. A bank telefonos ügyfélszolgálatát megerősítették, hogy a nagyobb ügyfélforgalmat is minél gördülékenyebben tudják kezelni.