Komoly változást jelentett be a NAV: minden adózót érint, erre kell figyelni

Pénzcentrum2022. október 11. 14:12

A NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának ügyfélszolgálatainak nyitvatartása megváltozik 2022. október 14. és 15. között.

A központi ügyfélszolgálat a fővárosban (1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15.), és a megyei ügyfélszolgálatok (részletes lista) az alábbi rend szerint várják ügyfeleiket október 14. és 15. között.

A központi ügyfélszolgálat október 14. és 15. között 8-tól 14 óráig lesz nyitva. A vidéki ügyfélszolgálatokon október 14-én szintén 8-tól 14 óráig lesz nyitva, míg 15-én zárva tartanak majd. A kormányablakban működő NAV-ablakok Gyálon, Pilisvörösváron, Szentendrén és Szobon október 14-én 8 órától 14 óráig dolgoznak majd, míg 15-én zárva tartanak.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan vagy telefonon is intézhetők, így akár otthonról is kapcsolatba lehet lépni a NAV munkatársaival, míg személyes megjelenés esetén, foglaljon időpontot.

A személyes ügyintézés helyett célszerű otthonról kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival. Ha bárkinek kérdése lenne, általános tájékoztatás előzetes regisztráció nélkül is kérhető az ingyenesen hívható NAV Infóvonalán, a 1819-es telefonszámon.

Címkék:
NAV, október, ügyintézés, nyitvatartás, ügyfélszolgálat,