Már-már karácsonyt idéző növekedést hozott a foci-Eb néhány hazai kereskedő forgalmában . Az eladásokat most is a színes tévék vezetik. A hideg idő miatt viszont kevesebb sör fogy. A chipsadó pedig a rágcsálnivalók fogyasztását vetette vissza - írja a Népszabadság.
Ahogy ez a korábbi években is jellemző volt: nagy sportesemények előtt bizonyos termékekből, elsősorban televíziókból, sörből vagy chipsekből nagyságrendekkel több fogy.
Kereskedői vélekedések szerint a legnagyobb dobás továbbra is az olimpia. Ezt követi a futball-világbajnokság és az Eb. S dacára, hogy a vásárlóerő idén sem javult, és a kiskereskedelmi forgalom is inkább stagnál, bizonyos termékkörökben a lengyel-ukrán Eb-nek köszönhetően lényegében karácsonyi szinten pörögnek az eladások.
A Media Markt közlése szerint a legnépszerűbbek a 32-42 colos televíziók. A vevők,átlagosan 90-150 ezer forintot hagynak ott egy-egy készülékért. A sörfogyasztás azonban valamelyest visszafogottabb. Bár érzékelhető némi növekedés, de a kereslet alulmúlja a várakozásokat. Ennek oka az évszakhoz képest hűvösebb időjárás. A kereskedő tapasztalatai szerint ugyanez a helyzet a különböző snackeknél is. A chipsadó bevezetése viszont jelentősen megdobta az árakat. Ez azt eredményezte, hogy a termékkör forgalma 10 százalék alatt emelkedett.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml