A kapuvári nyomozók befejezték a Mátrix Projekt keretében vizsgált online csalással kapcsolatos büntetőeljárást.
Maximum idén nem személyesen, hanem online. A válaszadók fele többet vásárol az akciós szezonban, de egyharmaduk az utolsó pillanatig vár az akciókra.
A pandémia ellenére sem mondunk le a karácsony előtti vásárlásról, pusztán a hangsúly áttevődik az online piacterekre. A Kaspersky új kutatásából az derül ki, hogy ötből három válaszadó (60%) azt mondta, hogy az ünnepi vásárlás legnagyobb részét online tervezi lebonyolítani. Ötödük (20%-uk) egyenesen azt nyilatkozta, hogy az idén minden ünnepi bevásárlásukat online intézik, annak ellenére, hogy általában nem ez a szokásuk.
Az adatokon az is látszik, hogy a többség a válság ellenére sem vásárol kevesebbet. A fogyasztóknak mindössze egynegyede (26%-a) tervezi legalább a harmadával csökkenteni a karácsonyi vásárlásra szánt kiadásait a koronavírus-járvány következtében fellépő pénzszűke miatt. Ez a szám azonban a 25-34 év közöttiek körében már 30% - ez az a korosztály ugyanis, amelyet a legszélesebb körben érintett a koronavírushoz köthető állásvesztés.
Az online akciókra vadászó fogyasztók számának növekedésével párhuzamosan azonban a nagy megtakarítások elérése érdekében vállalt kockázat mértéke is egyre nő. A válaszadók mindössze 16%-a nem hajlandó megadni a személyes adatait az online kedvezményekért cserébe, annak ellenére, hogy csaló weboldalak vagy átverések áldozataivá válhatnak. A "fekete péntek" akciók időszaka ismét ráirányítja a figyelmet, mennyire fontos a netes biztonság, azaz, hogy csak megbízható felületről vásároljunk és mindig ellenőrizzük, kinek adunk meg bankkártya-adatokat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.