Mivel egyre többen ajándékoznak játékot gyerekeknek húsvét alkalmából, az eMAG-nál idén fellendült ezek forgalma.
A születésnap a legfontosabb ünnep, a magyarok 60 százaléka ekkor szeret a legjobban ajándékot kapni. A legtöbben évente 4-5 embert ajándékoznak meg, de nincsenek kevesen azok sem, akik 6-7 embernek is adnak ajándékot évről évre. A válaszadók felének fontos, hogy az ajándék, amit kapnak teljes mértékben meglepetés legyen.
A 30 év alattiak előszeretettel mutatnak rá valamire: ezt szeretném ajándékba - a kutatásban részt vevők 63 százaléka tett már így. A 30 felettieknek csak a 29 százaléka élt már ezzel a módszerrel. A válaszadók fele születésnapján kifejezetten meg akar lepődni az ajándék kibontásakor és semmiféle instrukciót nem ad az ajándékra vonatkozóan ez derült ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felméréséből. A férfiak még ennél is nagyobb (56 százalék) arányban szeretik, ha nem tudják előre, hogy mit kapnak születésnapjukra. Vannak listaírók (27 százalék), akik megmondják, hogy mikre vágynak, az ajándékozó pedig ezek közül lepje meg őket valamivel. 24 százalék egyáltalán nem akar meglepetést, talán voltak ezzel korábban rossz emlékei.
Előfordult már, hogy egy ajándékba kapott tárgyat továbbajándékoztál? Bizony, a kutatásban résztvevők fele tett már így, hiszen a kapott tárgyat feleslegesnek, haszontalannak érezte, 45 százalékukuk esetében pedig már nem is egyszer fordult elő az, hogy a feleslegesnek vált tárgyat tovább ajándékozta másnak
Felkutatni a legjobb ajándékot
A válaszadók többsége (59 százalék) az interneten keresgél ajándékot, csupán minden harmadik válaszadó kutat az üzletekben személyesen. Ajándékozásnál törekszünk arra, hogy olyan ajándékot adjunk, aminek feltehetően örülni is fognak.
A válaszadók fele nem foglalkozik az ajándék árával, csak az a fontos, hogy örömet okozzon vele. Csak kevesen (15 százalék) ajándékoznak jelképes, vagy éppen olcsó dolgokat. A kutatásban részt vevők arról is beszámoltak, hogy milyen ajándékkal okozták eddig a legnagyobb örömöt: többségében utazásokat (wellnesst, velencei utazást, londoni hétvégét), közös vacsorákat, élményeket (sportautó vezetést, szélcsatorna repülést) ajándékoznak, de még akadnak, akik tárgyi ajándékokkal (ékszert, saját festményt, könyveket) lepik meg szeretteiket.
Minek örülnek a családtagok?
Nem könnyű feladat évről évre többször kigondolni valami klassz ajándékot. A megkérdezettek negyede szerint a családtagjai élményeknek, másik negyedük kívánságaik teljesítésének örül. Tárgyajándéknak minden negyedik válaszadó szerint örül a családja, de itt érdemes megkülönböztetni azokat, akik vágynak valamire, de nem tudják megvenni (13 százalék), illetve azokat, akik annak örülnek, amire szükségük van és amúgy is megvennék maguknak (12 százalék). Pusztán 2 százalék mondta, hogy szerinte a pénznek örülnek a leginkább a rokonai. Ennél is kevesebben, 1százalék véli úgy, hogy a kézzel készített ajándékkal valódi mosolyt lehet csalni a megajándékozott arcára.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Na és te minek örülnél?
Azt is megkérdezték a felmérést végzők, hogy a válaszadók milyen típusú ajándéknak örülnek: a legtöbben (35 százalék) az élményeket említették, tárgyakat mindössze 13 százalék szeret kapni, sokan örülnek kívánságok teljesítésének, vásárlási utalványnak és saját kezű ajándéknak is - holott ez utóbbiról a legtöbben úgy gondolják, hogy nem örülne neki a megajándékozott.
- mondja Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 11 százalékkal kevesebben születtek, mint egy éve ilyenkor, de nőtt a házasodási kedv
- Mutatjuk, hogyan alakul a tojás ára a húsvéti időszakban
- A szélvihar áll nyerésre a balatoni vonatokkal szemben
- Baj van a Google térképes keresőjével, az is kiderült, miért
- A Papp László Budapest Sportarénában lehet majd pacsizni Szoboszlaival
- Letartóztattak egy borsodi polgármestert