10 °C Budapest

Valósággal megrohanták a magyarok az áruházakat: mit kerestek?

2020. július 29. 08:15

Számos offline vállalkozásnak, mely eddig elzárkózott az online tértől, a járvány berobbanása után a túlélés egyedüli lehetőségét jelentette az internetes kereskedelem - írja a HelloVidék.

A webáruházak 42 százalékának ának nőtt meg a forgalma, ebből a TOP 3 győztes a gyógyászati segéd és orvostechnikai eszközök, sport és szabadidő, valamint az építkezés, kert és barkács termékeket forgalmazók - derült ki egy friss kutatásból.

Az első kategória kicsit magától értetődő, a második és harmadik kategóriának az okait a karanténban kereshetjük. Az emberek otthon maradtak és elkezdtek olyan dolgokkal foglalkozni, amiket korábban halogattak (kertrendezés, barkács munkák). Mivel az edzőtermek bezártak, kirándulási lehetőségek korlátozottak voltak, így otthon végezhető sportolási és szabadidős tevékenységekhez rendeltek eszközöket

- fogalmazott Kulcsár István Róbert, a webshop készítéssel foglalkozó Shoprenter alapító-tulajdonosa és vezető tanácsadója. A megkérdezett shopok üzemeltetőinél a rendelések átlagos kosárértéke 23712 Ft volt. Az is nyilvánvalóvá vált, hogy a vásárlók kedvelik az online bankkártyás fizetést, de még mindig jobban szeretik az utánvétes fizetési módot.

Ha érdekel a teljes cikk, a HelloVidék oldalán elolvashatod. KATT!

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 24. szerda
György
17. hét
Április 24.
A rendőrség napja
Április 24.
Zajvédelmi világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem