A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
Hamarosan húsz szálból álló cigarettacsomagok váltják fel a trafikokban az eddigi 19 szálas dobozokat, az árak alakulásáról a gyártók döntenek - írja a Magyar Idők.
Orosz Zoltán, a Dohányipari Befektetők Magyarországi Szövetségének elnöke a lapnak elmondta: az uniós dohányirányelv rendelkezései előírják, hogy a cigarettásdobozok húsz szálat tartalmazzanak. A 19 szálas csomagolási egységek gyártása 2016. december 31-én véget ért, ezeket május 20-ig kínálhatják a dohányboltok.
Az év eleje óta a piacra dobott dohányáruk csomagolásán lévő hatósági jelzés már nem tünteti fel az árat. Az új szabályok szerint hetente kétszer, csütörtökön és hétfőn változtathatnak áraikon a dohánygyárak. A lap azt írja: egyesek szerint a cigarettaszálak számának emelkedésével a csomagok ára is nőhet, mások szerint viszont az új árazási rendszer módot adhat a piaci árversenyre.
A termékek aktuális áráról a fogyasztó a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) honlapján tájékozódhat. A változásokat a NAV egy munkanappal korábban, vagyis szerda és péntek délután adja közre az interneten - mondta el Suller Attila. A hatóság sajtófőnöke kiemelte: az árak alakulását a NAV nem befolyásolhatja, arról a gyártók döntenek, hatósági árról tehát nincs szó.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Itt meghallgathatja Orbán Viktor CPAC-en elmondott beszédét
- Nehezen elérhetőek a háziorvosok
- A magyar háztartások közel egyharmadában még mindig fával fűtenek
- Piros lapot kapott Kerkez Milos, csapata fellebbez a döntés ellen
- Szijjártó Péter: ez történelmi esemény
- Moszkva atomháborúval fenyegette meg Varsót