Április 6-án indul a SPAR és a Főtaxi Csoport új TAXI SHOPPING szolgáltatása. A koronavírus okozta járványidőszakban, a mindenkit érintő kijárási korlátozások idején a bevásárlás sokak számára nehézséget okoz. Rajtuk igyekszik segíteni a SPAR, illetve a Főtaxi Csoport új szolgáltatása, amely a SPAR online shopra épül.
- mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A kényelmi szolgáltatás 2020. április 6-tól egyszerűen igénybe vehető. A SPAR webshopban a személyes átvétel opciót kell bejelölni, majd a vásárló számára megfelelő szabad idősávot kiválasztani. Ezután a szokásos módon kell a kosárba tenni a kívánt termékeket, és kifizetni a rendelést bankkártyával.
A rendelés feladását követően lehet felhívni a Főtaxi Csoport telefonszámainak egyikét. Meg kell adni a nevet, a rendelési számot, a kiválasztott idősávot, illetve az áruház címét, ahol a taxis felveheti az összekészített rendelést, valamint azt a címet, ahova a taxi a rendelést kiszállíthatja. A kiszállítás a SPAR online shopot kiszolgáló INTERSPAR áruházainak valamelyikéből (INTERSPAR Diósd, INTERSPAR Szentendre, vagy INTERSPAR Pesterzsébet) történik.
A kiszállítás díját, ahogy egy normál fuvar esetében is, külön, a kiszállításkor a sofőrnek kell fizetni. A kiszállítás díja a rögzített személytaxi-szolgáltatás hatósági díjainak megfelelő: alapdíj: 700 Ft, távolsággal arányos egységdíj 300 Ft/km, idővel arányos egységdíj 70 Ft/perc. A becsült összeget a Főtaxi oldalán lehet kiszámolni, de ebben segítséget nyújtanak a Főtaxi diszpécserei is. A Főtaxi Csoport minden autója rendelkezik papírmentes bankkártya terminállal, így a fizetés érintésmentes.
- mondta el Angyal Zsolt, a Főtaxi vezérigazgatója.
![]() |
Private Investor Day 2021Mibe fektessünk 2021-ben? Tippek, elemzések, befektetési ötletek profiktól, Neked |