Az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Egy új uniós szabályozás következtében a jövőben jobb hozzáférést kapnak az interneten vásárlók a más országokból származó termékekhez és szolgáltatásokhoz - írja a hvg.hu. Ezentúl a bankkártyákat sem lehet majd magyar mivoltuk miatt elutasítani.
Ezentúl nem lehet majd állampolgárság, lakhely vagy aktuális tartózkodási hely miatt megtagadni a vásárlást, vagy a vásárlót másik honlapra átirányítani. Az Európai Parlament tájékoztatása szerint az alábbi esetekben a kereskedők kénytelenek lesznek úgy kezelni a más uniós országból származó vevőket az árak és a vásárlási feltételek kapcsán, mint a belföldieket:
- ha a vásárló olyan árut vesz (háztartási eszközt, ruhát, elektronikai cikket), amelyet a cég olyan uniós tagállamba szállít ahová az ügyfél hajlandó elmenni (a kereskedőnek nem kötelessége minden tagállamba szállítania),
- ha szerzőig jogi védelem alá nem tartozó elektronikusan szolgáltatott terméket vásárolnak,
- ha a vásárlásra a kereskedő boltjában kerül sor, vagy ott, ahol éppen értékesít (pl. egy hotelben).
Nem lehet majd a bank- vagy hitelkártyák kibocsátási helye miatt sem megkülönböztetni a vevőket. A szabályozás egyelőre nem terjed ki az e-könyvekre, letölthető zenékre és az online játékokra, valamint az audiovizuális és a közlekedési szolgáltatásokra sem. A rendelet most a Tanács formális jóváhagyására vár, majd 9 hónappal azután lép életbe, hogy megjelent az EU Hivatalos Lapjában.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok