Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
A csütörtökön induló EFOTT fesztivál fizetőeszköze az EFOTT Prepaid Karkötő lesz. Az egyérintéses kártyákhoz hasonlóan működő kiegészítővel nem csak a fesztivál területén, de azon kívül is fizethetnek majd a látogatók.
"Ma már mindenki számára magától értetődő, hogy készpénz nélkül élvezheti a nagyobb magyar zenei fesztiválokat, hiszen ezek a rendezvények mindig is élen jártak az új fizetési megoldásokban. Ma pedig egy újabb lépést tettünk előre, hiszen az EFOTT-on először olyan karkötőt kapnak a résztvevők, amelyet a fesztiválon kívül is használhatnak majd" - mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
A karkötőt a fesztiválozók 500 forint aktiválási díj ellenében kapják az erre kialakított pontokon. A karkötőt a helyszínen készpénzzel, vagy az EFOTT külön erre kialakított oldalán keresztül bankkártyával is fel lehet tölteni. A weboldalon a továbbiakban könnyen tudjuk kezelni a karkötőn lévő összeget, megnézhetjük egyenlegünket, tranzakciós listánkat, megváltoztathatjuk a karkötő PIN-kódját, vagy akár egyenlegünkről a bankszámlánkra is utalhatunk. Az oldalon továbbá megtekinthetjük a karkötőhöz tartozó kártyaszámot, lejárati dátumot, CVC kódot, amelyekkel a karkötő online vásárlása is használható.
és új eszköz igénylésével korábbi egyenlegünk nem vész el, hanem automatikusan jóváírják az új karkötőre. A prepaid, azaz feltöltős karkötő mellett a látogatók természetesen fizethetnek meglévő egyérintéses bankkártyájukkal, vagy arra alkalmas mobiltelefonjaikkal is.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Kis-Benedek József az Arénában: a moszkvai merényletet nem csak az Iszlám Állam szervezte
- Kiemelt miniszteri feladatot kapott Kotán Attila
- Több kilométeres dugó alakult ki az M3-as autópályán
- Durván elszállhat a párizsi olimpia költségvetése
- Feljelentették a kormánypárti képviselők Budapest I. kerületének polgármesterét
- Lengyelország és Ukrajna közös fegyvergyártásra készül