Az Aldi, globális diszkont szupermarketlánc, forradalmasítja az élelmiszer-kiskereskedelmet az ALDIgo bevezetésével.
Önálló, érintkezésmentes és gyors bevásárlás? Új szolgáltatást vezetett be 2020 végén egy népszerű drogérialánc: egy applikáció segítségével a vásárlók saját maguk szkennelik be a termékeket, majd egyenesen a táskájukba pakolhatják őket, végül a kasszánál a szokásos módon egyenlíthetik ki a számlát. A szolgáltatás öt üzletben érhető el jelenleg.
Decemberben vezette be a dm az Allee Bevásárlóközpontban található üzletében a self scanning rendszert, amellyel elsőként jelentkezett a hazai drogéria piacon. Nemzetközi szinten az év végéig közel 30 dm-üzletet vont be a német anyavállalat a tesztelésbe, a társországok közül először Ausztriában, Szlovákiában és Magyarországon valósulhatott meg ez az innovatív szolgáltatás. A budapesti Campona bevásárlóközpontban, az Újbuda Centerben, Csepelen a Rákóczi Ferenc utcai dm-ben és a ráckevei üzletben február 15-től próbálható ki az új szolgáltatás.
És hogy miként működik a bevásárlás hazánkban még talán szokatlan változata? A vásárláshoz a "snabble" mobil alkalmazásra van szükség. A kiválasztott termékeket a szkenner funkcióval lehet a telefon kamerájának segítségével beolvasni, a kosár tartalma bármikor ellenőrizhető, az alkalmazásban látható a vásárlási összeg is. A termékeket nem kell külön bevásárlókocsiba tenni, egyből a saját táskájukba pakolhatnak a vásárlók, majd a vásárlás végén a generált QR kód felmutatásával lehet fizetni a pénztárnál. A kasszánál a szokott módon érvényesíteni lehet a törzsvásárlói programban használt active beauty kártyát is, ez jelenleg 1,2 millió regisztrált tagot érint.
A kiegészítő szolgáltatás mellett természetesen a hagyományos kasszák is megmaradnak az üzletekben. Vannak olyan termékek, amelyeket a jövőben is csak a kasszaszalagra kipakolva van lehetőség megvásárolni, ilyenek a közeli lejáratos termékek, illetve a Cewe-termékek, vagy éppen a dm-ajándékkártyák.
"A járványhelyzet idején az érintésmentes vásárlás, a sorban állás elkerülése, a felesleges kontaktusok mellőzése felértékelődött. A self scanning applikáció egy új lehetőséget kínál azoknak, akik nyitottak a technikai innovációkra. Mindeközben természetesen a személyes tanácsadás is megmarad a dm üzleteiben, a magas színvonalú, emberközpontú kiszolgálás és a technikai újítások kéz a kézben járnak - fűzte hozzá Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A cég az elmúlt évben is folytatta üzletei fejlesztését, új szolgáltatásként több boltban szoptatósarkot hoztak létre, illetve többfunkciós sminkállomással várják a vásárlókat. Az üzletek energetikai korszerűsítése, LED-lámpákkal való felszerelése is folytatódik. A vásárlók az online vásárlásaik során megrendelt árut már a dm-üzletekben is átvehetik. A drogéria webshopja is megújult, akárcsak a dm applikációja. Tovább erősítik továbbá Mindig megéri tartós ár stratégiát, a változó körülmények között még attraktívabbak a megbízható, a négy hónapon át biztosan nem emelkedő árak.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Maffiamódszerrel akartak üzletelni, de rajtavesztettek - videó
- Nincsenek szavak arra, amit ez az autós művelt – videó
- Szerződést hosszabbított kapusával a szegedi kézilabdaklub
- Oeconomus kiszámolta, mi az olimpikonná válás ára
- Férfi vízilabda ob I: szépített az alsóházi párharcban a Miskolc
- Dráma Donald Trump bírósági tárgyalása előtt