Rangos díjakat zsebelt be nemrég a Vál-Völgye Pékség, aki Ausztriában, a Linzben megrendezett 21. Nemzetközi kenyérversenyen aranyérmet szerzett a magyar vadkovászos burgonyás kenyerével.
Bővítette gyártókapacitását a Coca-Cola HBC Magyarország: mintegy 1,8 milliárd forintos beruházással egy új prémium termék, az okosvíz palackozását indította el a cég. A GLACEAU smartwater első körben Magyarországon kívül nyolc ország piacaira jut el Zalaszentgrótról.
Közép-Európában egyedülálló beruházást hajtott végre a Coca-Cola HBC Magyarország: a cég egy teljesen új, prémium termék, az okosvíz palackozását indította el egy 1.8 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően. A GLACEAU smartwater alapanyaga a cég zalaszentgróti palackozójának ásványvize. Az okosvíz előállításához szükséges technológiát Európában eddig csak Nagy-Britanniában és Hollandiában alkalmazták.
Első körben Olaszország, Ausztria, Oroszország, Csehország, Szlovákia, Szerbia, Horvátország és Írország boltjaiba jut majd el a Magyarországon előállított víz. Hazánk legnagyobb üdítőital-gyártója az elkövetkező években további bővüléssel és éves szinten százmillió palack okosvíz előállításával számol.
"A most elkészült innovatív beruházás tovább erősíti cégcsoportunkon belüli közép-európai gyártóközpont szerepünket, ami stratégiai célunk" - mondta Minas Agelidis, a cég ügyvezetője. Hozzátette: a smartwater a világszerte dinamikusan bővülő vízpiac egyik különleges terméke, amely az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában már az első számú prémium márkává nőtte ki magát.
Az elmúlt évek folyamatos kapacitásbővítése eredményeként a Coca-Cola HBC Magyarország exporttevékenysége megháromszorozódott, a cég ma már Európa 26 országába szállít üdítőitalokat, gyümölcsleveket és ásványvizeket. A folyamatosan bővülő export miatt a vállalat 2017-ben megépítette Magyarország legnagyobb élelmiszeripari raktárát, 2018-ban pedig egy újabb, 13 hektáros ingatlant vásárolt meg dunaharaszti központja mellett, amelyen a cégcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöhet létre. A vállalat a termékei előállításához szükséges alapanyagok közel kétharmadát Magyarországról szerzi be.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Újabb drámai részletek a németországi buszbaleset ügyében
- Itt a pápa húsvéti szertartásainak menetrendje
- MBH Bank: 345,3 milliárd forint korrigált adózás előtti eredmény 2023-ban
- Megemelik a kecskeméti Mercedes-gyár dolgozóinak a fizetését
- Halálra gázolták a Magyar Közút egyik munkatársát
- Kerülje el az M1-est ha a fővárosba tart!