Bár ezek az üzletek nem rendelkeznek akkora polcterülettel, mint a nagyobb boltok, a változtatásokkal több helyet biztosítottak saját márkás termékeiknek.
A tartós műszaki cikkek értékesítése 10,6 százalékkal nőtt Magyarországon az idei második negyedévben a tavalyi azonos időszakhoz képest, a teljes forgalom 135,3 milliárd forintot tett ki, az informatikai és irodaeszközök kivételével valamennyi szektor erősödött - közölte a GfK piackutató intézet.
A hazai szórakoztató elektronikai eszközök piacán a forgalom 27,4 százalékkal nőtt. Az értékesítésben a legnagyobb részesedése a síkpaneles televízióknak volt, az eladások a labdarúgó Európa-bajnokság hatására kiemelkedően, 40,2 százalékkal haladták meg a második negyedévben az előző év azonos időszakának szintjét - hívta fel a figyelmet a GfK. A szektor bővülésében része volt a hangprojektoroknak, akciókameráknak és hordozható audiotermékeknek is.
- A háztartási nagygépek piacán a forgalom 15 százalékkal múlta felül április-júniusban a 2015 azonos időszakában mértet. Szinte valamennyi termékkategória kétszámjegyű bővülést ért el, a hűtők forgalma viszont csak 9 százalékkal nőtt, a fagyasztók értékesítése pedig csökkent.
- A háztartási kisgépek forgalma 14,3 százalékkal nőtt, ezen belül kimagasló növekedést értek el a szájápolási termékek és a szőrtelenítő készülékek.
- A telekommunikációs szektor az első negyedév gyenge teljesítménye után a második negyedévben kétszámjegyű növekedést mutatott, 17,2 százalékkal haladta meg az előző év második negyedévében mért értékesítést.
- A fotózáshoz kapcsolódó műszaki termékekből 10,2 százalékkal több fogyott, a digitális-tükörreflexes készülékek térnyerése mellett folytatódott a piac nagy részét kitevő fix lencsés kompakt gépek háttérbe szorulása.
- Az információs technológiai szektor forgalma10 százalékkal csökkent a tavalyi év második negyedévéhez viszonyítva, a legnagyobb, 24,3 százalékos visszaesést a tabletek szenvedték el.
- Az irodatechnika és kellékanyagok eladása 8,9 százalékkal zsugorodott április-júniusban az előző év azonos időszakához viszonyítva.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Már a választók egyharmada sem szavazna a német koalícióra
- MK-elődöntő, kézi BL és városi rangadó Liverpoolban – sport a tévében
- Dől a pénz a Spotifyhoz
- Rengeteg külföldi szavazhat az önkormányzati választáson
- Új, hasznos funkciót hoz a Google a Chrome böngészőbe
- Itt a tervezet – sokakat érintő változás jöhet a magyar jogosítványoknál