11 °C Budapest

Tesco, CBA: így lopogatnak a vásárlók a magyar boltokban

Pénzcentrum
2015. április 18. 15:01

Sok vásárló "ügyeskedik" a magyar boltokban: nem csak a karfiol levelét tépik le, hanem az eperbe is belekóstolnak.

Érdekes fogyasztói szokásokról ír a delmagyar.hu. A boltokban sok vevő trükközik a mérlegeléskor, letépik a karfiol levelét, leszakítják a banán csutkáját.

A Tescónál a lapnak elmondták, vásárlóik elsődlegesen a felhasználásra nem kerülő zöld részeket szokták eltávolítani a darabáras zöldségekről, gyümölcsökről. Lédig termékek esetében viszont nem tapasztalták, hogy a vevők spórolás céljából eltávolítanák ezeket a részeket.

Fodor Attila CBA kommunikációs igazgatója ugyanakkor elmondta, náluk erősödik ez a jelenség: letépi a vevő a karfiolnál tartozéknak számító húsos, szép, zöld leveleket. Hasonlóan fontos problémának tartja az áruházlánc, hogy a vásárlók fogyasztanak a termékből. Nem arról van szó, hogy egy láda eperből vagy cseresznyéből egy-egy szemet bekapnak, hanem megbontják a földieper átlátszó műanyag egységcsomagolását, kivesznek belőle és ügyesen visszapattintják. A szőlőt is egyre inkább szemezgetik a CBA üzleteiben.

Tenni sokat nem lehet ellene, a biztonsági személyzet figyelmét tudják felhívni arra, hogy diszkrétem figyelmeztessék a vásárlót, ha nem rendeltetésszerűen használja az áruházlánc zöldség- és gyümölcsosztályát. Figyelmeztető táblát is elhelyeznek ebbe a témában.

NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 19. péntek
Emma
16. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem