Sorra dőlnek be a közösségi vásárlói oldalak Magyarországon

Pénzcentrum
2013. május 28. 12:12

Villámgyorsan koncentrálódik a közösségi vásárlási piac Magyarországon: 2012 végére 100-ról 17-re csökkent az ilyen oldalak száma (az eNET statisztikája alapján) - hangzott el a piacvezető Bónusz Brigád keddi, évértékelő sajtótájékoztatóján.

A tavalyi 89 százalékos forgalomnövekedés 1,86 milliárd forintos forgalmat, és 16 millió forintos nyereséget jelentett a piacvezető közösségi vásárlási oldal, a Bónusz Brigád számára - hangzott el a cég mai sajtótájékoztatóján. A forgalomhoz képest alacsony bevétel elsődleges oka, hogy a Bónusz Brigád hatalmas összegeket költ fejlesztésre - mondta el Kaprinay Zoltán, a közösségi vásárlási oldal egyik alapítója.

A bónusz nem kupon, a kupon nem bónusz
A Bónusz Brigád a kezdetektől fogva igyekszik megkülönböztetni magát a hazai kuponos cégektől. Kommunikációjuk alapvetése, hogy a kuponok az olcsóságról, az árleszállításról, kiárusításról szólnak, ezzel szemben a Bónusz Brigád bónuszai minőséget és hozzáadott értéket képviselnek.

Hangsúlyozzák, hogy a vásárlóknak a törvényben előírt 8 nap helyett 14 napjuk van, hogy elálljanak a vásárlástól. Partnereikkel kötött együttműködési szerződésükben szerepel, hogy a brigádtagokat kiemelt vendégként kötelesek kezelni.


Kaprinay a Pénzcentrum.hu kérdésére elmondta: a statisztikák szerint a talpon maradt közösségi oldalak túlnyomó többsége nagyon alacsony forgalommal dolgozik, sok cég a saját piacát védve hozott létre ilyen oldalakat. A cégvezető idei év egyik legnagyobb feladatának tartja, hogy jobban megkülönböztessék magukat a több piaci szereplőtől, hangsúlyozva, hogy a bónusz nem kupon (erről bővebben keretes írásunkban).

Heller Gábor, a Bónusz Brigád másik alapítója hozzátette: hamarosan divat és luxus kategóriákkal bővül a Bónusz Brigád kínálata, ebben a szegmensben komoly piaci rést látnak még (ruházati sikek, kiegészítők, parfümök, táskák kerülnek a luxus termékkörbe). Tovább bővítik a rendkívül sikeres utazás kategória kínálatát is, illetve több FMCG-termékre (például élelmiszerre) számíthatnak a vásárlók.

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

Tavaly jelentősen növekedett az eladott termékek aránya, így már 17 százalékot tett ki a termékértékesítés. A szolgáltatásoknál és a termékek területén is megfigyelhető volt a szezonalitás erősödése, ősszel és télen az egészségmegőrző szolgáltatásokat keresték sokan, nyáron és tavasszal az utazások és a szabadtéri programok iránt nőtt meg az érdeklődés.

Az egészség az új trend

2012-ben megnőtt az egészségügyi szolgáltatások és termékek népszerűsége, 6 ezer vásárló választotta például a fogászati, szemészeti, egészségügyi szűrővizsgálatoka, fogászati kezelésre 9 ezren jutottak el, a teljes egészség kategóriában 20 ezer bónuszt vettek meg 2012-ben.

NEKED AJÁNLJUK
Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

Egykor kubai textilmunkásoktól volt hangos, most közösségi finanszírozásból újul meg a patinás budapesti gyárépület (x)

A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. március 29. péntek
Auguszta
13. hét
Március 29.
Nagypéntek
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum Retail Day 2024
Magyarország legfontosabb kiskereskedelmi rendezvénye - Inspiráló előadók, izgalmas előadások, gyakorlati tudás.
Most nem