4 °C Budapest

Sok magyar bútorozhatott össze idén: ezt mutatják a vásárlásaink

2019. október 22. 19:30

A tavalyi évhez képest 30 százalékkal több bútort értékesített Magyarországra a Vivre online lakberendezési áruház. A magyar vásárlók által legkeresettebb bútordarabok a kanapék, a fotelek, az étkezőasztalok és székek, valamint a lakberendezéshez használt textíliák köréből kerülnek ki, a vásárlások átlagos kosárértéke pedig mára eléri a 35 ezer forintot.

Még néhány évvel ezelőtt is csak vonakodva vásároltak bútort interneten keresztül a magyarok, akik többnyire inkább csak a dekorációs termékek között válogattak. Mára ez a trend megfordulni látszik, és a nagyobb bútorok iránti érdeklődés egyértelmű növekedést mutat. A rendelések száma a kereskedő adatai szerint a tavalyi évhez képest 30 százalékkal emelkedett idén, és az online lakberendezési áruház működési területének kilenc országából a magyar piac az összes értékesítés 12 százalékát adja.

Idén ősszel az egy vásárlásra jutó átlagos kosárérték elérte a 35 ezer forintot. A Magyarországra értékesített termékek 34 százalékát bútorok, 24 százalékát konyhai és fürdőszobai eszközök, 20 százalékát lakástextilek, 12 százalékát lakberendezési dekorációk, 8 százalékukat világítótestek, 10 százalékot pedig a divat, a szépség kategóriák termékei és az utazáshoz használt kiegészítők teszik ki.

Az értékesítés csúcsidőszakára sikerült egyedi feltételekkel megállapodnunk spanyol, angliai, portugál és német gyártókkal, melynek köszönhetően még kedvezőbb árakon kínálhatjuk vásárlóink számára a legnépszerűbb termékeket

- mondta el Andrei Stanescu, az áruház kereskedelmi igazgatója.

NEKED AJÁNLJUK
Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 17. szerda
Rudolf
16. hét
Április 17.
Hemofília világnap
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm