A magyar szellemi munkát végzők több mint egyharmada legalább egy-két napot otthonról dolgozik - ez derült ki egy új kutatásból.
A tavalyi évhez képest 30 százalékkal több bútort értékesített Magyarországra a Vivre online lakberendezési áruház. A magyar vásárlók által legkeresettebb bútordarabok a kanapék, a fotelek, az étkezőasztalok és székek, valamint a lakberendezéshez használt textíliák köréből kerülnek ki, a vásárlások átlagos kosárértéke pedig mára eléri a 35 ezer forintot.
Még néhány évvel ezelőtt is csak vonakodva vásároltak bútort interneten keresztül a magyarok, akik többnyire inkább csak a dekorációs termékek között válogattak. Mára ez a trend megfordulni látszik, és a nagyobb bútorok iránti érdeklődés egyértelmű növekedést mutat. A rendelések száma a kereskedő adatai szerint a tavalyi évhez képest 30 százalékkal emelkedett idén, és az online lakberendezési áruház működési területének kilenc országából a magyar piac az összes értékesítés 12 százalékát adja.
Idén ősszel az egy vásárlásra jutó átlagos kosárérték elérte a 35 ezer forintot. A Magyarországra értékesített termékek 34 százalékát bútorok, 24 százalékát konyhai és fürdőszobai eszközök, 20 százalékát lakástextilek, 12 százalékát lakberendezési dekorációk, 8 százalékukat világítótestek, 10 százalékot pedig a divat, a szépség kategóriák termékei és az utazáshoz használt kiegészítők teszik ki.
- mondta el Andrei Stanescu, az áruház kereskedelmi igazgatója.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója