A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe a plusz 0,07 pontos nyitás után csökkent pénteken délelőtt.
Teszteltük, hogyan tudunk leggyorsabban túljutni a gépi rendszeren a három mobilszolgáltató telefonos ügyfélszolgálata esetében. Mostantól nem kell összevissza nyomkodnod a mobilodat, mutatjuk mit, hol találsz meg.
Ha neked is eleged van abból, hogy órákon keresztül ide-oda lépegetsz a mobilszolgáltatód telefonos menürendszerében, akkor itt a megoldás. A három nagy mobiltársaságnál néztük meg, hogyan lehet minél hamarabb élő emberrel beszélni, és nem egy robot utasításaira gombokat nyomkodni.
Azt egyébként jó ha tudod, hogy a telefonos ügyfélszolgálatoknak öt percük van arra, hogy ügyintézőhöz kapcsoljanak.
KATTINTS: Ilyen telefonálást még nem hallottál: mi fér bele egy ügyfélszolgálatnál?
Telekom
A Telekomnál ide kattintva lehet megtalálni azt az oldalt, amelynek az alján be van linkelve a telefonos menürendszer térképe, külön havi díjas és feltöltő kártyás ügyfelek részére is.
A havi díjas ügyfelek részére készített anyagban az áll, hogy a nullás gomb megnyomásával lehet ügyintézőt elérni, ám ez a gomb nem működik mindig. Rövid próbálkozás után viszont arra jutottunk, hogy a nullás gomb akkor működik, ha már legalább két gombnyomás mélyre mentünk a menürendszerben.
Tehát például, ha megnyomjuk
- először a kettes,
- majd a hármas gombot,
- és ezt követően tárcsázzuk a nullást,
akkor már el is kéri az ügyintézésben érintett telefonszámunkat, és ekkor már csak ki kell várni, hogy élő emberrel beszélhessünk.
Telenor
A Telenor is biztosít nekünk menütérképet a weboldalán, amelyet ide kattintva érsz el. Itt kell kiválasztanod, hogy mely kategóriába tartozol (kisvállalkozó, havi díjas, feltöltő kártyás vagy még nem vagy a cég ügyfele).
Miután kiválasztod a megfelelő lehetőséget, nemcsak egy teljes menütérkép nyílik meg, de azt is megmutatja az oldal, hogy mely menüpontok esetén tudod kérni ügyintéző kapcsolását.
A Telenor egyébként nem csinál problémát abból, ha valakinek nincs kedve egy robottal megbeszélni, hogy pontosan mit is szeretne.
Én inkább kiszállok...
A Vodafone esetében nem találtuk meg a telefonos menü térképét a honlapon, csak magát az elérhetőséget. Mindemellett elég egyszerűen lehet ügyintézőhöz kerülni. Ha már Vodafone ügyfél vagy, akkor először az
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- egyes gombot kell megnyomnod,
- majd rögtön a kilencest,
és máris élő emberhez kapcsolnak.
Online, telefon, web
Egy átlagos magyar család több vállalattal áll ügyfélként kapcsolatban. Bankok, közműszolgáltatók, telekommunikációs cégek, kábel tv társaságok és biztosítók gondoskodnak arról, hogy alapvető szükségleteink ki legyenek elégítve, valamint arról, hogy szórakozni tudjunk és jól informáltak legyünk.
A legtöbb vállalat esetében nincs más dolgunk, mint befizetni a havi (negyedéves, féléves, éves) díjat és igénybe vennünk a szolgáltatást. Ám mi történik akkor, ha panaszt szeretnénk tenni, problémát szeretnénk bejelenteni, le akarjuk mondani az előfizetésünket vagy szolgáltatási csomagot szeretnénk váltani?
Ebben az esetben fel kell vennünk a kapcsolatot az adott vállalkozással, ami nem mindig a legegyszerűbb. Alapvetően három lehetőség közül választhatunk:
- személyesen bemegyünk a fiókba vagy az ügyfélszolgálatra
- online próbálunk ügyet intézni
- telefonon vesszük fel a vállalattal a kapcsolatot
A fenti három lehetőség közül, sokszor a legkényelmesebb a telefonos opció. A netes fiókunk kódját könnyű elfelejteni, ráadásul ez a felület néha egészen logikátlan és átláthatatlan tud lenni. A személyes ügyintézés viszi el általában a legtöbb időt, hisz el kell menni egy fix helyszínre.
A telefonon keresztüli ügyintézésnek azonban nemcsak az az előnye, hogy azt bárhonnan megtehetjük, hanem, hogy nem nekünk kell megtalálnunk, hogy mit, hol kell elintézni, hanem ehhez segítségünkre van egy ügyintéző.
Ha neked mások a tapasztalataid, akkor írd meg nekünk a facebookon!
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban
- Fontos döntést kell meghozni a nyugdíjjal kapcsolatban
- Világrekorder viadal kezdődik a Balatonon
- Lehet számolgatni a Superchargereknél
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon