A vízszűrők használata egyre népszerűbb világszerte, mivel sokan a csapvíz ízét és biztonságosságát kifogásolják, de biztos, hogy jók ezek a termékek?
Az év elején itthon is megújult a McDonald’s egyik legnépszerűbb terméke, a Chicken McNuggets. Az eddig is 100 százalékban hazai forrásból származó csirkemellfilé felhasználásával készült termék receptúrája egyszerűbb lett, miközben a nagyszerű íz változatlan maradt. A lépés hátterében azok a vállalások állnak, amelyeket az étteremlánc korábban a családok iránti elkötelezettségének megerősítése érdekében tett.
A McDonald’s 2018 elején olyan globális vállalásokat fogalmazott meg, melyek középpontjában a Happy Meal menü továbbfejlesztése áll, és amelyek 2022-ig a vállalat összes (120) piacát érintik. A magyarországi lánc már ezt megelőzően folyamatosan fejlesztette kínálatát és a felelős marketinggyakorlatait, így számos pontban élen jár a vállalások teljesítése terén. A magyar vezetőség még tavaly döntött a gyermekeknek szánt menü kiegészítéséről, így a hazai hálózat éttermeiben a már eddig is választható gyümölcslé, répakarika és ásványvíz mellett a korábbi három elemet tartalmazó Happy Meal menü egy negyedik elemmel, hazai előállítású, 100 százalékos gyümölcspürével bővült, miközben a menü ára változatlan maradt.
A Happy Meal menük egyik legnépszerűbb választható elemének számító Chicken McNuggets a következő termék, melynek receptúráját a globális vállalások szellemében 2022-ig valamennyi piacán átalakítja az étteremlánc.
A változtatások a vállalat termékfejlesztési irányelveket összefoglaló Élelmiszer Kartája alapján történnek, amely egyebek mellett az egyszerűbb összetevőlista kialakítását és a természetes összetevők felhasználását írja elő. Fontos, hogy bár a receptúra változik, a Chicken McNuggets a vendégek számára ugyanazt az íz élményt nyújtja majd, mint amit az évek alatt megszoktak és megszerettek.
A hazai termék esetén a változás a Chicken McNuggets panírját érinti, amelyből kikerültek az élelmiszeriparban széles körben használt foszfátok, valamint a dextróz, a módosított keményítőt pedig étkezési keményítő váltja ki a jövőben. A tempura panírt érintő változtatás eredményeként a 100 százalékban hazai forrásból származó csirkemellfilé felhasználásával készült, fűszerezett, darabokból formázott Chicken McNuggets új receptúrája kizárólag természetes összetevőket tartalmaz.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A mostani változtatás nem előzmények nélküli. A McDonald’s Európában az elmúlt évtizedekben következetesen fejlesztette termékeit és menüválasztékát, melynek eredményeként a McDonald’s legnépszerűbb ételeiben, így a sült krumpliban, a zsemlékben, a marha- és sertéshús pogácsákban, a Chicken McNuggetsben és más csirkés ill. halas termékekben már eddig sem volt és jelenleg sincs tartósítószer, valamint egyetlen McDonald’s termékben sincs nátrium-glutamát ízfokozó.
A részletes tápérték-információk a hazai éttermekben a papír tálcabetéteken, a részletes összetevőlista pedig a vállalat honlapján elérhető, így a folyamatosan változó és bővülő kínálatból a vendégek minden esetben az egyéni szükségleteiknek és ízlésüknek leginkább megfelelő termékeket választhatják ki maguk és gyermekeik számára.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani