Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
A belföldi küldeményforgalomban a karácsony előttihez fogható pezsgést tapasztalnak a futárszolgálatok - írja keddi számában a Világgazdaság.
Alapnak a Magyar Posta arról számolt be, hogy április első két hetében a tervezettnél több mint 20 százalékkal voltak nagyobbak a beérkező napi tételek, a forgalom a tavaly november végi állapotot idézi. A megbízások megugrása azonban az elmúlt években végrehajtott fejlesztéseknek köszönhetően nem okozott gondot a postánál - jelezték. Az online rendeléseket ösztönözték a boltbezárások, illetve a nyitvatartások korlátozása, valamint az otthon maradásra buzdító kampány is - vélik a postánál.
Kitértek arra, hogy a járvány a termékek összetételét is befolyásolta: egyre többen rendeltek szájmaszkot, fertőtlenítőszert, de magasabb volt a digitális oktatáshoz és az otthoni munkavégzéshez szükséges eszközök aránya is. Emellett megérkeztek a webáruházakból a tavasszal szokásos termékek: a kerti szerszámok, felújítási anyagok, kerti csúszdák és kerékpárok.
Az Express One Hungary Kft. forgalma az év első két hónapjában 12-13 százalékkal, a járványhelyzet bejelentése óta eltelt öt hétben 31 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, az elmúlt két hét napi B2C csomagszáma pedig extrém módon, több mint 70 százalékkal emelkedett meg. A kft. közölte, hogy a szortírüzemben ezért átcsoportosították a munkatársakat, továbbá több dolgozót béreltek és új futárokat is felvettek.
A DPD Hungária Kft. B2C üzletága a járvány előrehaladtával ugrásszerűen bővült. A legnagyobb volumen azoktól a cégektől érkezett, amelyek teljesen bezárták a boltjaikat, és online értékesítenek. A cég tájékoztatása szerint rugalmasan tudnak reagálni a volumenváltozásokra, több lépésben növelték a kapacitásokat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok
- Komoly meglepetést okozott az oszakai állatkert vízilova
- BL-negyeddöntő: egygólos előnyben a Veszprém
- Érkezik az újabb alaptörvény-módosítás – a nap hírei
- Drámai helyzetbe kerültek a hollandok
- Saját fiát szúrta hasba a kialakult vita hevében