23 márka összesen 82 forrólevegős sütőjét vizsgálták egy termékteszte
Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti
V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek.
Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon
szűrőprogramot
Az európai (2,4%-os) átlagot messze túlszárnyalva 7,8 százalékos értékbeli növekedéssel a magyar kiskereskedelem a második a kontinens kiskereskedelem forgalmát nézve 2018 második negyedévében. Az előző év azonos időszakával összevetett eredménynél csak Törökországban regisztrált magasabb forgalmat egy friss elemzés.
A mennyiségi eladás 3,5 százalékkal nőtt az előző év utolsó negyedévéhez képest a magyar kiskereskedelemben, míg Európában átlagosan enyhe csökkenés volt tapasztalható (-0,1%). Mérséklődött a hazai élelmiszereket, háztartási vegyi árukat és kozmetikumok piacát érintő árszínvonal-növekedés hatása: a vizsgált időszakban 4,3 százalékon állt negyedéves összehasonlításban. Európában az értékbeli növekedést gyakorlatilag ez adta: 2,5 százalékkal növekedett az árszínvonal-változás hatására a piac - derült ki a Nielsen "Growth Reporter" című, negyedévenkénti európai elemzéséből.
A hazai élelmiszerpiac összességében értékben 7,4 százalékkal bővült; hatalmasat lódult a vegyi áruk piaca: növekedési üteme 9,4 százalék volt.
- mondta Kovács Gergely, a Nielsen ügyfélkapcsolati vezetője. "Ha kitart a bérek növekedési üteme, a fogyasztói bizalom és a napi fogyasztási cikkek piacának bővülése is várhatóan tartja a bővülésnek ezt a szintjét a következő negyedévekben is" - folytatta a szakértő.
Kontinensünk huszonegy vizsgált országából húsznál nőtt a kiskereskedelem forgalma, negatív tartományban csupán Szlovákia is Belgium mozgott. A legnagyobb arányú növekedést, a korábbi negyedévi adatokhoz hasonlóan, ismét Törökországban mérték (+16,6%), ahol ehhez - az inflációs adatokkal egybevágóan - nagyban hozzájárult a kétszámjegyű árszínvonalváltozás-hatás. Majd következik Magyarország (+7,6%), Írország (+3,5%), Lengyelország (+3,4%) és Svédország (+3,1%). A sereghajtó a már említett Szlovákia (-0,4%), őt előzi Belgium (-0,2%), Ausztria (+0,1%), Olaszország (+0,3%) és Svájc (+0,6%).
Látványos a visegrádi országok növekedésének lassulása, elsősorban Szlovákiában, de Csehországban és Lengyelországban is ez a trend a jellemző. A V4 országai közül a magyar mellett a lengyel kiskereskedelem került be a kontinensszintű top 5-be a második negyedévben. A cseh piac hátulról a hetedik (+0,9%), míg negatív eredményével Szlovákia végzett utolsóként.
Az eurózóna gyenge év eleji teljesítménye után a gazdasági növekedés üteme hasonlóan alakult a második negyedévben: mindössze +2,2 százalékkal bővült éves összehasonlításban (összevetve a +2,4%-os első negyedévi eredménnyel). Mindemellett az európai országok nagyobb piacain nagyrészt egészséges a gazdasági környezet. A kiskereskedelem bővülése a helyi piaci sajátosságok, szélsőséges időjárási körülmények és szezonális hatások folytán valamelyest kevésbé kiszámítható. Ebből az következik, hogy Európa-szerte az értékbeli növekedés a második negyedévben lelassult, míg 2017 első negyedéve óta először a mennyiségi eladás enyhén csökkent.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Péntek reggeltől óriási gyorshajtóvadászat kezdődik – itt megtalálja az összes traffipax helyét
- Lépni kellett a banki csalások miatt: átutalási limitet vezet be az OTP
- Este jön a kettős front - időjárás
- Új gomb jön a Gmailben, sokat segít majd
- Van, ahol már pénzért lehet feljelenteni a tilosban parkolókat
- Ezen a sofőrön a szakértők is csak csodálkozni tudtak - videó