Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Tizenhét milliárd forint értékű beruházást tervez az Auchan Magyarország Kft. 2018-ban Magyarországon, a kereskedelmi cég az elkövetkező években 30 szupermarketet nyit, és erőteljes expanziót tervez.
A társaság szupermarket-hálózatának első üzletét szombaton Szekszárdon nyitotta meg; a lépéssel a vállalat célja, hogy 19 hipermarketje, 18 töltőállomása valamint online áruháza mellett egy újabb formátummal erősítse magyarországi pozícióját - írták közleményükben.
A cég az elmúlt 19 évben több mint 200 milliárd forintot fektetett be Magyarországon, és további hipermarketek, vásárlóközeli szupermarketek, kis boltok, valamint franchise egységek nyitását tervezi. A 30 főt foglalkoztató szekszárdi üzletet a belvárosban alakították ki, az új kereskedelmi egységek helyének kiválasztásánál előtérbe helyezik a városközponti részeket - írták.
KATT: A Lidl és az Aldi nagy trükkje: ezért tarolnak a diszkontok Magyarországon
Az Auchan szerint a - 2016-ban 350 milliárd forintos bruttó forgalmat bonyolított, és 3,6 milliárd forintos eredményt elért - cég idén mindkét téren további fejlődést tervez, a vállalat eredményét és forgalmát a szupermarket-hálózat és az online áruház növekedése határozza majd meg. A létszám alakulásáról azt írták: a közel 7000 főt, köztük közel 400 megváltozott munkaképességű embert foglalkoztató társaság az áruházak nyitásával párhuzamosan növeli dolgozóinak számát. Az áruházláncban a vásárlások száma tavaly 43 millió volt, ami 3 százalékkal, 2016-os bruttó forgalma 3,8 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében