Több, mint négyszerese lesz a díja a műanyagpalackok kibocsátásának is az új visszaváltási rendszere miatt - és ez a vásárlókon csattanhat.
A mobiltelefonok ma már sokkal többet jelentenek a felhasználók számára egyszerű kommunikációs eszköznél. Egy firss, nemzetközi kutatása alapján az európai emberek erősen kötődnek a készülékükhöz és tartanak akkumulátorának lemerülésétől. Ilyen helyzetben a válaszadók 35 százaléka a pénznél is jobban örülne a felajánlott töltésnek.
A válaszadók nagyobb része hezitál, ha az értékes töltést egy idegennel kell megosztania, az európaiak mindössze 14 százaléka ajánlaná fel a telefonját. A magyarok ennél is óvatosabbak (10 százalék), a családtagjaikban azonban az európai átlagnál is jobban bíznak, 82 százalék szívesen megosztaná a töltést egy családtagjával. Fordított esetben a legtöbben kényelmetlenül érzik magukat, ha töltöttséget kérnek, még a 25 és 34 év közötti magyaroknak is mindössze 13 százaléka érezné magát komfortosan ilyen helyzetben. Ugyanakkor a töltöttség idegenekkel való megosztásának jelentős hatása lehet a résztvevőkre. Az európaiak 62, a magyarok 67 százaléka szívesen meghívná egy kávéra jótevőjét, 7, illetve 6 százalék pedig akár randizna is egy ismeretlennel, akitől töltést kapott - derült ki a Samsung nemzetközi kutatásából.
Párkapcsolatokban az akkumulátor töltésének megosztása a lovagiasság modern gesztusa lehet. A felmérés során voltak, akik azt mondták, többre értékelnék a vezeték nélküli töltést, mint bármilyen más romantikus gesztust (21 százalék), például, ha kinyitnák előttük az ajtót vagy akár állnák a vacsora számláját. Magyarországon a klasszikus előzékenység továbbra is imponálóbb (53 százalék), ugyanakkor a magyarok közel harmada (28 százalék) szintén a töltésnek örül a legjobban. A válaszadók 76 százaléka nem osztaná meg az első randin az akkumulátorát, a legtöbben, itthon és Európa-szerte egyaránt, ezt csak a harmadik találkozó alkalmával ajánlanák fel.
"A legújabb technológia, amely lehetővé teszi a töltés vezeték nélküli megosztását, csökkenti a hagyományos töltőktől való függést és a modern digitális viselkedést is alakítja - mondta el Samu Zsófia, a Samsung magyarországi kommunikációs vezetője. - A kutatás eredményei azt mutatják, hogy a töltöttség megosztása erősíti a szociális kapcsolatainkat és elősegíti a kölcsönös bizalom kialakulását. A töltésmegosztás a jövőben teljesen általánossá válhat, és akár barátságok vagy párkapcsolatok elindítója is lehet."
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít
- Jelentés - Szíria bombázásába kezdett Izrael
- Covid - Tudományos ítélet született a favipiravirról
- Komoly lépést várnak az új NATO-tagállamtól
- Horváth Péter: bár plusz teher a teljesítményértékelés, mégis hasznos lehet