A közösségi médiában terjedő állításokkal ellentétben szakértők szerint nagyon valószínűtlen, hogy a szójatej fogyasztása férfiaknál mellnövekedést vagy feminizációt okozna.
Megvásárolta az Aldi Magyarország az Alföldi Tej Kft. Kokárdás márkáját, így hazai története során először szerzett tulajdonjogot egy magyar márkában - jelentették be pénteken egy székesfehérvári sajtótájékoztatón. Várhatóan a jelenlegi 12 termék mellett hamarosan a Túró Rudi és különböző trappista sajtok is belekerülnek a csak az Aldinál elérhető Kokárdás kínálatába.
Az Aldi ma bejelentette, hogy megvásárolja az Alföldi Tej Kft. Kokárdás márkáját, így hazai története során először szerez tulajdonjogot egy magyar márkában. Bernhard Haider, az Aldi Magyarország ügyvezető igazgatója elmondta, hogy az Alföldivel 2015-ben kezdték el forgalmazni a kizárólag magyar termelőktől származó tejből, a magyar fogyasztói igényekhez alakított Kokárdás termékeket, amelyeket a mai napig kizárólag a diszkontláncnál lehet megvásárolni.Ebben az évben az Aldi a biotejet is magyar beszállítótól fogja beszerezni, így Magyarországon ez lesz az egyetlen kiskereskedelmi lánc, amelyben valamennyi kiszerelésű friss és UHT-tej, továbbá minden típusú trappista sajt magyar termék lesz.
Elsőként a Kokárdás 1,5 százalékos UHT teje került be az Aldi boltjaiba, ma már pedig a natúr és gyümölcsös joghurtok, a vaj, a tejföl, a főzőtejszín, a kancsós tej és a túró is a kínálat része
- mondta el Mélykuti Tibor, az Alföldi Tej Kft. ügyvezető igazgatója, hozzátéve, hogy szoros együttműködésük a diszkontlánccal most már stratégiai partnerségként értelmezhető. A vállalat által gyártott termékek mind magyar alapanyagból, magyar munkaerő által, Magyarországon előállított termékek. 2017-ben az árbevétel elérte az 53 Mrd Ft-ot, a székesfehérvári és a debreceni gyárban a munkavállalói létszám pedig a 630 főt.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Turisztikai versenyképességet erősítő támogatási program indul
- Átadták a megújult siófoki vízszint-szabályozó zsilipet, szerdától látogatható is - képek
- Nyártól már hat kínai nagyvárosba repülhetünk Budapestről
- Vizsgálják a nonstop tőzsdézés lehetőségét
- Megvan a Fidesz–KDNP fővárosi listája, több meglepő névvel
- Fegyverkereskedőket fogtak el Magyarországon és Szlovákiában - videó