15 °C Budapest

Megvett egy magyar márkát az Aldi: sosem találnád ki, melyiket

2018. február 16. 15:00

Megvásárolta az Aldi Magyarország az Alföldi Tej Kft. Kokárdás márkáját, így hazai története során először szerzett tulajdonjogot egy magyar márkában - jelentették be pénteken egy székesfehérvári sajtótájékoztatón. Várhatóan a jelenlegi 12 termék mellett hamarosan a Túró Rudi és különböző trappista sajtok is belekerülnek a csak az Aldinál elérhető Kokárdás kínálatába.

Az Aldi ma bejelentette, hogy megvásárolja az Alföldi Tej Kft. Kokárdás márkáját, így hazai története során először szerez tulajdonjogot egy magyar márkában. Bernhard Haider, az Aldi Magyarország ügyvezető igazgatója elmondta, hogy az Alföldivel 2015-ben kezdték el forgalmazni a kizárólag magyar termelőktől származó tejből, a magyar fogyasztói igényekhez alakított Kokárdás termékeket, amelyeket a mai napig kizárólag a diszkontláncnál lehet megvásárolni.

A márka megvásárlása gyakorlatilag azt jelenti, hogy az Aldi olyan termékeket is forgalmazhat a jövőben Kokárdás márkanév alatt, amiket az Alföldi nem tud gyártani, de más gyártók képesek az elvárt színvonalat teljesíteni. A márkanév alatt jelenleg 12 terméket kínálnak, de ezt szeretnék a jövőben megduplázni: szinte biztosan felveszik a kínálatba a trappista sajtokat és a Túró Rudit.

Ebben az évben az Aldi a biotejet is magyar beszállítótól fogja beszerezni, így Magyarországon ez lesz az egyetlen kiskereskedelmi lánc, amelyben valamennyi kiszerelésű friss és UHT-tej, továbbá minden típusú trappista sajt magyar termék lesz.

Az Alföldi Tej székesfehérvári gyára

Elsőként a Kokárdás 1,5 százalékos UHT teje került be az Aldi boltjaiba, ma már pedig a natúr és gyümölcsös joghurtok, a vaj, a tejföl, a főzőtejszín, a kancsós tej és a túró is a kínálat része

 - mondta el Mélykuti Tibor, az Alföldi Tej Kft. ügyvezető igazgatója, hozzátéve, hogy szoros együttműködésük a diszkontlánccal most már stratégiai partnerségként értelmezhető. A vállalat által gyártott termékek mind magyar alapanyagból, magyar munkaerő által, Magyarországon előállított termékek. 2017-ben az árbevétel elérte az 53 Mrd Ft-ot, a székesfehérvári és a debreceni gyárban a munkavállalói létszám pedig a 630 főt.

NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 23. kedd
Béla
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2024. április 23. 14:05
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm