Mivel egyre többen ajándékoznak játékot gyerekeknek húsvét alkalmából, az eMAG-nál idén fellendült ezek forgalma.
A NAVA (Nemzeti Audiovizuális Archívum), a Rádióarchívum és az m3.hu is ingyenessé tette tartalmainak egy részét, hogy a komolyzene, a különféle műsorok, a hangoskönyvek, a tévéfilmek és a sorozatok által az igényes szórakozás és a korosztálytól független tanulás élményét felkínálva támogassa a minőségi otthoni időtöltést - közölte az MTVA.
Azt írták, a közmédia fontosnak tartja az élethosszig tartó tanulás támogatását, amelyre a jelenlegi időszak nem várt lehetőséget teremt. Ezért a NAVA online szabadon hozzáférhetővé tette oktatási tartalmait a nava.hu oldalon, így már 6000 műsor áll a tanulni vágyók rendelkezésére, legyen szó bármely korosztályról vagy a 25 tantárgy bármelyikéről.
A frissen megnyitott Rádióarchívum oldalán (https://archivum.mtva.hu/radio) folyamatosan bővül a kínálat, nemcsak tanuláshoz kapcsolódó, hanem széleskörű szórakoztató tartalmak is rendelkezésre állnak. Így például ingyenesen meghallgathatók Rejtő Jenő- és Szabó Magda-kötetek, klasszikus és kalandregények, többek között a Kincses sziget, az Egri csillagok, a Pál utcai fiúk és sok mese a kisebbeknek. A komolyzene iránt érdeklődők sem maradnak tartalom nélkül: az elmúlt évek legsikeresebb koncertjeit a weboldal mellett akár mobiltelefonról is lehet hallgatni.
Az m3.hu is frissítette az online, otthonról is elérhető tartalmak körét az https://archivum.mtva.hu/m3/open oldalon: számos tévéfilmet és sorozatot tett közzé ingyenesen. Olyan bűnügyi filmeket és sorozatokat is láthatnak a nézők, mint a Könnyű kis gyilkosság, a Hal négyesben, a Dráma a vadászaton vagy a népszerű Linda-sorozat. A romantikus filmek szerelmesei megnézhetik például a Gyere hozzám feleségül!, a Hajnalban, délben, este, a Nadrág és szerelem, valamint A pályaudvar lovagja című klasszikusokat. A tévéfilmek legjaváért - ilyen egyebek mellett az Adáshiba, A tönk meg a széle, az Ez a Józsi, ez a Józsi vagy a Fagylalt tölcsér nélkül - is érdemes felkeresni az m3.hu-t - írták.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 11 százalékkal kevesebben születtek, mint egy éve ilyenkor, de nőtt a házasodási kedv
- Mutatjuk, hogyan alakul a tojás ára a húsvéti időszakban
- A szélvihar áll nyerésre a balatoni vonatokkal szemben
- Baj van a Google térképes keresőjével, az is kiderült, miért
- A Papp László Budapest Sportarénában lehet majd pacsizni Szoboszlaival
- Letartóztattak egy borsodi polgármestert