Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
Itthon is egyre megszokottabb a mindennapi vásárlások során hitelkártyával fizetni, hála a széleskörű kedvezményeknek és az extra szolgáltatásoknak - írja a Népszava.
Hazánkban is egyre többen és több helyen használják a hitelkártyát vásárláskor. Eddig leginkább szupermarketekben és benzinkutaknál fizettek a vásárlók hitelkártyával, de hála a széleskörű kedvezményeknek, mint például a költések utáni jóváírások, valamint a PayPass funkciónak, már az újságosnál vagy a pékségben is növekszik a hitelkártyás fizetések száma.
2013. első félévében minden negyedik forintot kártyás vásárlással költöttek el. Mivel a folyószámlás kártyákhoz képest számos előnnyel rendelkeznek a hitelkártyák, ezért nem meglepő, hogy az utóbbi években folyamatosan növekszik a hitelkártya-forgalom, évente átlagosan 18-20 százalékkal. A Cetelem becslése szerint a tavalyi évben már közel 300 milliárd forintot költöttek el hitelkártyával.
A többség hagyományos bevásárlások alkalmával használja a hitelkártyát, de benzinkutakon is gyakran használják fizetőeszközként. De elektronikai eszközök, ruhák, gyógyszerek, lakberendezési tárgyak és barkácsáru megvásárlására is sokan használják a kártyát. A tavalyi év első hat hónapjában egy-egy vásárlás alkalmával mintegy 7500 forintot költöttünk átlagosan hitelkártyánkkal.
Érdekesség, hogy közel tíz százalékkal több nő használ hitelkártyát, mint férfi. Ennek az lehet az oka, hogy a mindennapi bevásárlásokat általában a családanyák és feleségek végzik.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Inkább többre lesz szükség, mint kevesebbre – a heti munkaidő növelését sürgetik Ausztriában
- Eldőlt: a valaha volt legdrágább Duna-híd épül meg Magyarországon
- Lengyel külügyminiszter: Oroszország vereségével végződne a NATO elleni támadás
- Vitézy Dávid: a "turistabelváros" helyett a körúton túli Budapestet kellene fejleszteni
- Ferenc pápa fogadta Sulyok Tamást
- Itt meghallgathatja Orbán Viktor CPAC-en elmondott beszédét