Kevesen tudják, ha egy adóévben a magánszemély értékesítéséből származó bevétele meghaladja a 600 ezer forintot, adóbevallási és adófizetési kötelezettség keletkezhet.
Csökkent a plázák forgalma, ami a középiskolások megváltozott szokásai eredményeztek. A hagyományos vásárlás helyett inkább online rendelnek, a barátaikkal pedig szívesebben ülnek be egy étterembe beszélteni.
Az elmúlt évtizedben 30 százalékkal csökkent az a forgalom, amelyet a középiskolások generáltak a plázákban, ezért egyre több bevásárlóközpont kénytelen bezárni - derül ki a Quartz, egy 7500 tizenévesen végzett amerikai felmérése alapján. A tengeren túli fiatalok szerint már nem annyira menő a plázákban lógni, a vásárlás nem tartozik a kedvenc időtöltések közé. Helyette inkább beülnek egy étterembe, kávéznak, beszélgetnek, minőségi időt töltenek a barátaikkal.
A felmérésből kiderül, hogy ezek a fiatalok a hagyományos vásárlás helyett gyakrabban rendelnek online. Ami amellett, hogy kényelmes megoldás, számos más, pozitív előnnyel bír - írta az Nlcafé.hu.
"2016 második félévében közel 70 ezer új regisztrált vásárlónk lett a 18-24 éves korosztályból - mondta Gerhát-Molnár Irina a Brands.hu ügyvezető igazgatója - érezhető, hogy egyre több fiatal választja az online vásárlást a hagyományos vásárlás helyett. Ez érthető is, hiszen az internetes vásárlás számos előnnyel jár. A fiatal nem költ többet, mint amennyit eltervezett - nincs hamburger, süti, kávé, váratlan költés - nem kell azonnal fizetni, (ráér napokkal később, amikor megérkezik a csomag), összehasonlíthatja a vásárlás pillanatában az árakat más webshopokkal, így számára a "legmegfelelőbb" helyen vásárolhat. A plázák szinte teljes kínálata fent van weben is, hiszen a legtöbb márkának önálló webshopja van, illetve ott vannak azok a fashion webáruházak is, - mint pl. a Brands.hu - amelyek egyszerre akár 100 márka kínálatát tartják" - tette hozzá a szakember.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Tüntettek a Diószegi utcai házak állami kisajátítása ellen
- Orbán Balázs: az orosz–ukrán konfliktusnak nincs katonai megoldása
- Quentin Tarantino félretette korábbi tervét
- Felpörög Kína, számos új autóipari üzemet építhetnek cégei Európában
- Fontos útszakaszt adták át Debrecen határában – képek
- Madárinfluenza emberről emberre: mégsem kellene félvállról venni?