Mivel egyre többen ajándékoznak játékot gyerekeknek húsvét alkalmából, az eMAG-nál idén fellendült ezek forgalma.
A GfK POS Tracking adatai azt mutatják, hogy a legutóbbi 2012-es labdarúgó-Európa-bajnokság idején tapasztaltakkal ellentétben idén hónapról hónapra egyenletesen növekednek a lapostévé-eladások. A piackutató szakemberei júniusra további növekményt valószínűsítenek. A bővüléshez mind a tradicionális, mind pedig az online kereskedők hozzájárultak.
Magyarország részvétele a közelgő labdarúgó-Európa-bajnokságon nem hagyta érintetlenül a hazai lapostévé piacot. Az első öt hónapban mért eladások a tavalyi év azonos időszakához képest csak minimális mértékben növekedtek. Az idén első alkalommal április elején - az első nagy kuponnapokhoz köthetően - ugrott meg az értékesítés, majd ezt követően - az előző, 2012-es EB idejéhez hasonlóan - május első két hetében ismét csúcsra járt.
A legutóbbi EB alkalmával, 2012-ben kicsit későn indult be a piac: akkor márciushoz képest április stagnált, majd májusban egy csapásra 49 százalékkal nőttek a darabszámos eladások. Ezzel szemben 2016-ban már az április hónap is szépen teljesített a márciusi eladásokat 12 százalékkal meghaladva, majd májusban - ezt túlszárnyalva - további 15 százalékot tudott növekedni a mennyiségi értékesítés. Így az eladott darabszámok havi eloszlása egyenletesebben alakult.
A növekedéshez mind a tradicionális, mind az internetes kereskedők hozzájárultak, bár ez utóbbiak jelentősége 2012-höz képest dinamikusan erősödött. Az idei év folytatását latolgatva praktikus a 2012. évi tendenciákból kiindulni: a legutóbbi EB idején a júniusi hónap további növekedést hozott májushoz képest. Várhatóan így lesz ez idén is és tovább folytatódik júniusban a piaci fejlődés, ami összességében hozzájárul ahhoz, hogy bővüljön, illetve megfiatalodjon a lakossági tévékészülék állomány.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Lengyelország és Ukrajna közös fegyvergyártásra készül
- Elkezdődött az egyeztetés a bősi vízlépcső vitájának ügyében
- Nincs nyugalom Bécsben: újabb fegyvertilalmi övezetet kellett bevezetni
- Még le sincs gyártva, mégis minden lőszert eladtunk már Várpalotáról
- Gulyás Gergely újra tanul járni a műtétje után, és Magyar Péterről is beszélt
- 11 százalékkal kevesebben születtek, mint egy éve ilyenkor, de nőtt a házasodási kedv