Az élelmiszerbolti vásárlás során elkerülendő leggyakoribb illetlenségek közé tartozik a bevásárlókocsik parkolóban hagyása,
Annak ellenére is nőttek a mozibevételek, hogy tavaly nem jött ki új Star Wars film. Csaknem 14 millióan ragadtak popcornt, kólát és ültek be filmet nézni 2018-ban.
A magyarországi mozik 13,98 milliós nézőszámmal tavaly 20,11 milliárd forintos bevételt értek el, így az egy évvel korábbihoz képest annak ellenére is 97 millió forintos többlet keletkezett a kasszákban, hogy együttesen 319 ezerrel kevesebben váltottak jegyet - írta a Világgazdaság a Filmforgalmazók Egyesülete adatai alapján.
A kimagasló eredményeket hozó 2017-es év után tehát 2018 kisebb megtorpanást hozott, ami először is annak tudható be, hogy tavalyelőtt a Star Wars: Az utolsó Jedik csaknem 1,13 milliárd forintos bevétellel kasszát robbantott, de tavaly nem jelentkezett folytatással az űrben játszódó kultikus sci-fi. Mivel a kihívók egyike sem tudta átlépni a bűvös egymilliárdos határt, a Bosszúállók: Végtelen háború című film 897 millió forinttal nyerte az évet. A lap szerint a "Csillagok háborúja-mentesség" kedvező hatása, hogy a sikerfilmek között kevésbé koncentrálódott a bevételek eloszlása: hét alkotás zárt 500 millió forint felett, míg 2017-ben csak négy.
A magyar filmek közül tavaly egyik sem vonzott annyit nézőt, mint az előző évben a Kincsem, de így is - 2017-hez hasonlóan - több mint egymillió néző választása esett magyar filmre, ilyesmire legutóbb 2008-ban volt példa. Emellett a Magyar Nemzeti Filmalap adatai szerint a hazai alkotások tavalyi nézettsége az országos elérésű televíziókban meghaladta a 26 milliót.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza