Az online vásárlások során gyakori a túlméretezett csomagolás használata, ami jelentős környezeti terhet jelent.
Te elgondolkodtál már azon, miért oda jársz vásárolni, ahova általában szoktál? Neked az ár, a választék, vagy a bolt közelsége a legfontosabb? Esetleg mindez egyben? Mutatjuk, hol vásárolnak legszívesebben a magyar háziasszonyok.
Néhány héttel ezelőtt megjelent, "Ettől pörög úgy az Aldi és a Lidl: ez a diszkontok titkos trükkje" c. cikkünkben szavazásra buzdítottuk olvasóinkat. Arra voltunk kíváncsiak, ki, hol szeret leginkább napi fogyasztási cikkeket vásárolni. Kérdésünkre több mint 43 ezren (!) reagáltak.
Az eredmények alapján megállapítható, hogy magasan a Lidl a magyar vásárlók kedvence, de sokan szeretik az Aldit, a Tescót, a Spart és az Auchant is. Összességében pedig kijelenthető, ha teheti, akkor ebben az 5 láncban vásárol legszívesebben a magyarok 81 százaléka.
Na persze a kedveltségi lista mit sem ér az üzletláncok lefedettségének ismerete nélkül. Nos, e szerint annak ellenére végzett a Lidl a kedveltségi rangsor élen, hogy üzletszámát, illetve 2015-ös árbevételét tekintve jócskán elmarad a versenytársaktól; de hasonló a helyzet, az Aldinál is.
A trend tehát jól mutatja, hogy a vásárlók előnyben részesítik a klasszikus tradíciókkal rendelkező, de már a modern ígényekre specializált diszkontláncokat. Kíváncsiak lennénk, mi lenne, ha a kormányzattól zöld lámpát kapna ezen üzletláncok, nem titkolt expanziós politikája.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Egy hónapos eltolódás várható a Balatonnál az extrém időjárás miatt
- Újfajta táblákat láthatnak a sofőrök az autópályákon, nagyon kell rájuk figyelni
- Közeledik a nyárias meleg, lehet vágni a centit - mutatjuk, mikor érkezik
- Nyugdíjjogosultság – így lehet szolgálati időt vásárolni
- Hajmeresztő videó: egy furgonos úgy vélte, vele van az erő
- Kiderült, mikor nyitja első magyarországi üzletét a Primark