Mivel egyre többen ajándékoznak játékot gyerekeknek húsvét alkalmából, az eMAG-nál idén fellendült ezek forgalma.
A jégkrém szó hallatán sokaknak az olasz fagylalt jut először eszébe. Lehet, hogy az olasz fagyi a legfinomabb, ám az előállított mennyiség szempontjából már nem ők Európa legjobbjai. Mutatjuk az EU legnagyobb fagyigyártóit, illetve azt is, hogy Magyarország hol található ezen a listán.
Bár a jégkrémről sokaknak Olaszország jut eszébe, 2017-ben mégsem a mediterrán ország volt az Európai Unió legnagyobb fagylaltgyártója, hanem Németország. A németek 517 millió liter fagylaltot gyártottak egy év leforgása alatt, amely a 16,5 százaléka volt a teljes, az EU-ban előállított mennyiségnek. Olaszország csak a második lett (511 millió liter, 16,3%), míg a dobogó harmadik fokára Franciaország került (466 millió liter, 14,8%).
A Magyarországon megtermelt mennyiség nem meglepő módon jóval elmarad az élbolytól: közel 28 millió litert készítettek hazánkban, ami a teljes mennyiség - 3 138 873 061 liter - 1 százalékát sem teszi ki.
Más a helyzet azonban, ha az egy főre eső termelés mértékét nézzük. Ebben az esetben a németek már elveszítik vezető helyüket, hiszen egy németországi lakosra csak 6,22 liter előállított jégkrém jutott, míg például Olaszországban 8,43 litert állítottak elő egy főre lebontva. Sőt, ebből a szemszögből nézve már a franciák is verik a németeket a maguk 6,95 liter/fő előállított jégkrémükkel. Magyarország viszont így sem tekinthető fagyinagyhatalomnak, hiszen hazánkban csak 2,83 litert állítottak előre egy főre vetítve.
Azonban a hazai adatok sem tűnnek annyira kicsinek, amennyiben a környező országok eredményeivel vetjük őket össze. A Magyarországnál területileg és népességileg is nagyobb Romániában például fejenként csak 2,41 liter jégkrémet állítottak elő, míg Ausztriában ennél is jóval kevesebbet, mindössze 0,25 litert.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében