Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Tömött parkolók, zsúfolt üzletek jelzik csütörtökön a 19 órai zárás előtt nem sokkal az élelmiszer-kereskedelemben, hogy a lakosság megkezdte a felkészülést a jövő héttől érvényes korlátozásokra. A boltokban, raktárakban biztosított a munkaerő-utánpótlás - közölte a szakszervezet.
Nincs veszélyben a napi fogyasztási cikkek, drogériatermékek, friss élelmiszerek, alapanyagok üzleteinek üzemelése abból a szempontból, hogy a koronavírus-járvány mostani hulláma a kiskereskedelemben is erőteljesebben jelent meg az elmúlt hetekben. Jelenleg is stabilan, alternatív működési stratégiákkal felkészülve, teljes gőzzel bonyolítják az áruértékesítést az áruházak, kisebb-nagyobb boltok.
A biztonságos kiszolgálás a továbbiakban is garantált lesz minden áruterületen - közölte a Magyar Nemzettel Bubenkó Csaba, a Kereskedelmi Dolgozók Független Szakszervezetének elnöke, aki megerősítette:
Csütörtök délután a szakszervezeti vezető jelezte: már érzékelni lehet a fokozott forgalmat az üzletekben, ahová a hétfőtől elrendelt óvoda- és iskolabezárások jegyében egyre többen térnek be az alapanyagok bőségesebb beszerzése miatt.
- hangsúlyozta Bubenkó Csaba, és hozzátette: "figyeljünk a maszkviselésre, a kellő védőtávolság betartására, arra, hogy családonként inkább egy személy intézze a bevásárlásokat, segítsék az idősek mindennapjait és a helyzetre való tekintettel többen vegyék igénybe az internetes beszerzési lehetőségeket!"
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás
- Hatházi Róbert: a húsvét minden kor emberének ugyanazt az üzenetet hordozza
- Nagy változás a gyógymedencéknél - részletesen indokolt az NNGYK
- Ha autót vezet, akkor egy életveszélyes jelenség fenyegeti
- Friss kutatás: súlyos veszélyt jelent a használt sütőolaj