Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
A Parlament és a Tanács között kedden elért megállapodás szerint a fogyasztók egyformán jogosultak jóvátételre abban az esetben, ha hibás terméket vásároltak, függetlenül attól, hogy online vagy offline történt a vásárlás.
Megegyezett az Tanács és az Európai Parlament a fogyasztók jóvátételéről, ennek értelmében ha hibás terméket vásárolnak, mindenképp jogosultak kártérítésre online és offline vásárlás egyaránt - derül ki az EP közleményéből.
- Azonos szabályok lépnek érvénybe a boltban és az interneten vásárolt áruk esetében
- A hibás termékeket ki kell javítani, ki kell cserélni vagy vissza kell szolgáltatni a vásárló pénzét
- Az első EU-s szabályok okostermékekre (pl. okoshűtők vagy okosórák) Az áruk értékesítéséről szóló irányelv célja, hogy magas szintű fogyasztóvédelmet biztosítson az EU-ban, és hogy jogbiztonságot teremtsen azon vállalkozások számára, amelyek termékeiket más tagállamokban kívánják eladni. Az irányelv összehangol bizonyos szerződésbeli jogokat, mint például a hibás termékek esetén a fogyasztók számára elérhető jogorvoslatokat és ezek érvényesítési módjait.
A Parlament és a Tanács által ideiglenese elfogadott szabályok az online és offline értékesítésnél is alkalmazhatóak lesznek. A digitális elemeket tartalmazó áruk (például okoshűtők, okostelefonok vagy okosórák) is az irányelv alá tartoznak. Az ilyen termékeket vásároló fogyasztók az áru és a digitális elemek típusától és céljától függően jogosultak lesznek a szükséges frissítésekre egy olyan időszak alatt, amelyet a fogyasztó észszerűen elvárhat.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva: a kranogorszki merényletet több ország polgárai szervezték
- Építkezés falusi CSOK-kal? Ezek a kevésbé közismert szabályok!
- Még mindig ezrek kapnak el influenzaszerű légúti fertőzést - térkép
- Tragédia Dunaföldváron
- Barcalonában bármi megtörténhet: Xavi meggondolta magát, és mégis marad
- Kylie Minogue is érkezik az idén 30 éves Szigetre