Michael Schumacher nyolc egyedi luxusórája, melyek összértéke meghaladhatja a 4,8 millió dollárt, árverésre kerül.
Megtiltja a kriptovaluta-hirdetéseket közösségi oldalain - jelentette be kedden a Facebook, új stratégiáját ismertetve.
Az internetes óriáscég gyakorlatilag megtiltja minden felületén a kriptovaluta-reklámokat, beleértve a bitcoinét is. A kaliforniai székhelyű technológiai cég közleményében azt írta, hogy a hirdetéseknek biztonságosnak kell lenniük. A megtévesztésnek és a félrevezető reklámoknak nincs helyük a Facebookon. Új közléspolitikájuk megtiltja minden reklámozónak, még azoknak is, amelyek törvényesen működnek, hogy a Facebookon ismertetőjükben a bitcoinhoz hasonló kriptovalutákat, bináris pénzügyi lehetőségeket terjesszenek.
A Facebook úgy tekint ezekre a pénzügyi termékekre és szolgáltatásokra, mint amelyek gyakran összefüggésbe hozhatók megtévesztő és csalfa hirdetési gyakorlattal.
A közlemény szerint a cég azt szeretné, hogy "az emberek nyugodtan, a becsapás félelme nélkül fedezzenek fel új termékeket és szolgáltatásokat, gyűjtsenek róluk ismereteket a Facebookon". Új stratégiájuk része annak a törekvésnek, hogy "sikeresebben leleplezzék a csalókat és a megtévesztő reklámgyakorlatokat" - derült ki a nyilvánosságra hozott dokumentumból. A stratégia végrehajtásának minden oldalukon érvényt szereznek, beleértve a Facebookot, az Audience Network-öt és az Instagramot - írták.
A 2004-ben alapított online vállalatnak több mint kétmilliárd aktív használója van.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború