A Magyar Posta elhatárolódik a "kamu csomagok" tartalmi ellenőrzésének felelősségétől - közölte a vállalat csütörtökön.
Korábbi tesztünk alapján a többség nem tudja megmondani, hogy milyen kólát iszik. Egy szakértő most elárulta, hogyan különbözethetjük meg íz alapján a márkákat.
Korábban írtunk a Pénzcentrumon körképet a magyar üzletekben megvásárolható kólákról, a vaktesztünk alapján viszont a többség nem tudja megállapítani, hogy milyen márkájú italt fogyaszt éppen. Pedig a kóla ízéből valóban kiderül, hogy éppen melyik gyártó termékét isszuk, csak oda kell figyelni az ízekre és persze azt sem árt tudni, hogy miből állapítható meg a márka.
Hogyan ismerhetjük fel a kólát?
A két nagy rivális gyártó egyaránt féltve őrzi a recept titkát, azonban két alapvető dologra figyelve könnyen észrevehetjük a különbséget Malcolm Gladwell, Blink című könyve szerint:
- A Coca-cola vaníliás ízvilágú, mint a negy rivális, amely inkább citrusos.
- A Pepsi viszont sokkal édesebb, amely egy egymás utáni kóstoláson azonnal feltűnik.
Egy pohár után egyébként már nagyon nehéz megállapítani a különbségeket, mivel a kóla íze annyira intenzív, hogy gyakorlatilag lehetetlenné teszi, hogy felismerjük az apró különbségeket.
Érdemes egyébként odafigyelni arra is, hogy milyen egészségi hatásai vannak a két üdítőitalnak. A Pepsi ugyanis valamivel több cukrot, kalóriás és koffeint tartalmaz, míg a Coca-colában több só található.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok